821554724-6LTaigi, pirmoje ir antroje dalyse aprašiau pasiruošimą Nissan Leaf pirkimui, o dabar atėjo laikas konkretiems pavyzdžiams ir mūsų automobilių pardavėjų „pasakoms”.

Kaip žinia, absoliuti dauguma į Lietuvuvą atvežamų automobilių iš JAV būna patekę į autoįvykį ir daugiau ar mažiau apdaužyti ar bent aplankstyti. Kaip jau minėjau, už nedidelius pinigus, o kartais – tik pasinaudojus nemokama google pagalba, pagal VIN numerį galima sužinoti koks automobilis buvo prieš jį suremontuojant Lietuvoje. Galbūt todėl, absoliučioje daugumoje Nissan Leaf skelbimų VIN numerio nerasite.

Taigi, pradėsiu nuo pirmo automobilio, kurį buvau nuvažiavęs apžiūrėti ir išbandyti. Taigi, juodos spalvos Nissan Leaf, pagamintas 2011 metais. Kaip ir visų 2011-2012 metų modelių, salonas – baltos spalvos. Man, turinčiam vaikų ir šunį tokia salono apdaila buvo vienas iš labiausiai atstumiančių pirkimo kriterijų.

Atvažiavus apžiūrėti paklausiau pardavėjo, ar automobilis buvo stipriai daužtas. Pardavėjas pasakė, kad buvo mušimas į priekį, tad keistas automobilio priekinis bamperis ir „balkis” po juo bei aplink esančios plastmasės. Nepamenu, ar buvo keistas kapotas, bet lyg ir ne. Taip pat originalūs, pasak pardavėjo, buvo ir priekiniai sparnai. Jei teisingai supratau, radiatorių ar kitų dalių keisti nereikėjo

Nusifotografavau VIN numerį tam, kad kad galėčiau atlikti paiešką namuose ir štai jos rezultatas:

821554724-1L 821554724-2L
821554724-6L 821554724-10L

Kaip matosi nuotraukose, sparnai iš tikrųjų nepaliesti, priekiniai abu žibintai taip pat sveiki. Mušimas labai panašus į smūgį į stulpą, mat įlenkimas gana stiprus, bet siauras (matosi trečioje nuotraukoje).

Taigi, pardavėjas pasakė daugiau mažiau tiesą – automobilis muštas tik į priekį ir tikrai smūgis nebuvo labai stiprus. Ypač, lietuvių remonto auksarankiams. Jiems, turbūt, toks mušimas – kaip „beveik nieko”.

Pardavėjas į skelbimo nuotraukas nebuvo įdėjęs instrumetų panelės nuotraukos, o atvažiavus apžiūrėt, paaiškėjo kodėl – iš 12 galimų, baterijos „gyvybę” indikuojančių padalų buvo likę 10. 5 metų automobiliui, tai gal ir nelabai daug, bet vis tiek tai sudaro ~17 %.

Turint omenyje Nissan Leaf nuvažiuojamą atstumą, kuris svyruoja tarp 75 ir 150 km, priklausomai nuo sąlygų, toks baterijos praradimas pavirstų 13-25 km praradimu.

Taigi, šio automobilio nepasirinkau, o kriterijai buvo tokie:

  • 2011 metai – pirmas modelis. Apie jo ir nuo 2013 metų gamintų Nissan Leaf skirtumus parašysiu artimiausiu metu
  • baltas salonas – kai kam, gal ir privalumas, bet man – riebus minusas
  • 10/12 baterijos padalų

Pliusai:

  • gan sąžiningas pardavėjas (jei neskaityti spidometro nuotraukos nepateikimo)
  • nelabai stiprus mušimas, nereikalavęs daug pakeistų / dažomų detalių, taigi, tikėtina, kelsiantis mažiau problemų eksploatuojant šį Nissan Leaf
  • Nedidelė kaina – 8500 Eur

Kitoje dalyje – antrasis mano pasirinktas Nissan Leaf.

Previous articleElektromobilis Nissan Leaf vs dyzelinis BMW 530d (balandis)
Next articleAutomobilio pirkimas iš Amerikos (4 dalis)

6 COMMENTS

  1. Toks klausimas. Kodėl ne Chvrolet Volt? Ar kad šeimas jis ne toks draugiškas (tik 4 vietos) ? ar dėl hibridinės sistemos (ne 100% elektromobilis). Nes pagal nuvažiuojamą atsumą Volt kur kas palankesnis ir lankstesnis.

    Ir ar man nepavyksta rasti, ar nėra paskesnių dalių apie Leaf pirkimą, tik pirmas juodas daužtas variantas aprašytas.

    • Kostai – atsakymas labai paprastas – ilgai sprendžiau ko noriu ir ieškojau visokiausių atsiliepimų internete. Patikimumo prasme Chevrolet Volt arba dvynys brolis Opel Ampera tikrai nėra spartuoliai. Kita vertus, oficialiai abu elektra gali nuvažiuoti 56-61 km, bet tai – teorija. Nissanas irgi gali teoriškai 160 nuvažiuoti 🙂
      Per dieną nuvažiuoju minimum po 35 km – galite rasti statistikoje, tad kiekvieną kartą būtų tikimybė naudoti ne tik elektrą, bet ir paprastą kurą.
      Susumavus, kodėl ne volt:
      – nedidelis atstumas nuvažiuojamas elektra
      – pakankamai didelis sudėtingumas – du skirtingi varikliai ir jų derinimo subtilybės
      – nėra pagrindinių elektromobilio pliuso – sąlyginai paprastos eksploatacijos ir tepalų, greičių dėžės nebuvomo ir t.t.
      – prastas patikimumas ir labai komplikuotas remontas.

      Žinoma, jei pasirinkimas būtų tolimesnėms kelionėms – tikrai būčiau svarstęs Volt, nes kaina labai panaši.

  2. Atsiprašau, per skubėjimą ir klaidų privėliau ir neapsižiūrėjau kad paskutinis įrašas vos vakar dienos 🙂 lauksim naujų įrašų

    • Nauji įrašai bus ryt, pirmadienį ir trečiadienį. Tiesiog neturėsiu galimybių prisėsti prie rašymo savaitę, tad suplanuoti straipsneliai jau parašyti, tik dar nepublikuoti.

  3. Dainiau, baltos spalvos interjeru yra Leaf gaminti Japonijoje 2011-2013. Juodas interjeras prasidėjo 2013, kai Leaf pradėti gaminti USA ir UK.
    Dėl baterijos, jai labiausiai kenkia karštis, ir jei laikoma pilna baterija ilgesnį laiką (todėl meniu yra pasirinkimas, krauti visada iki 100% arba healthy battery 80%), labiausiai baterija kaista, kai leidi nukrist žemiau 20% ir tada krauni iki visiškai pilno.
    Naudojimasis greito įkrovimo stotelėmis tam įtakos neturi. Cornwall, UK, yra taxi firma C&C, vienas iš jų Leaf neseniai nuvažiavo 150k mylių, priežiūra: 2 kartus keistos stabdžių kaladėlės, galinė salono dalis reikalauja keitimo (žmonės lipa/išlipa), ir 3 komplektas padangų neseniai pakeistas.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here