656166481-6LNa ir jau paskutinė šios straipsnelių serijos dalis – apie mano pasirinktą bei įsigytą Nissan Leaf. Kaip jau skaitėte ankstesnėse dalyse, ieškodamas elektromobilio turėjau labai įvairių patirčių, tad ir pasirinkimas nebuvo nei greitas, nei labai paprastas.

Šį juodą Nissan Leaf buvau užsižymėjęs kaip stebimą beveik nuo pat skelbimų naršymo pradžios, bet ieškojau ir kitų variantų, kurie nebūtų taip toli (juodojo Nissan Leaf pardavėjas buvo iš Šiaulių), kuriuos galėčiau lengvai apžiūrėti ir, kurie atitiko mano kriterijus.

Man labai netiko balta salono apdaila (3 vaika ir šuo), o 2011 / 2012 metų modelis turėjo būtent tokią, taigi, šį pasirinkimą svarsčiau tik tokiu atveju, jei paskola, kurią planavau gauti būtų nepakankamai didelė.

2013 metų modelis su savimi atsinešė ne tik juodą saloną, bet ir kitus malonius dalykus – kiek kitokios cheminės sudėties baterijas, šilumos siurblį vietoj įprastesnio šildytuvo, didesnės galios krovimo galimybę ir t.t., tad tikrai labai norėjau būtent tokių metų arba naujesnio modelio.

2013 metų modelis turėjo tris komplektacijas – S, SV ir SL. Šis juodasis Nissan Leaf buvo SL komplektacijos – pačios turtingiausios. Beje, jau prieš pat pirkimą sužinojau, kad SL komplektacija dar gali būti papildyta paketu, į kurį įeina Bose audio aparatūra bei aplinkinio vaizdo kameros. Tiesa, šis paketas – gana brangus, tad nemažai SL modelių, pasiekiančių Lietuvą, šio paketo neturi.

Taigi, minusas mano pasirinktam Nissan Leaf, kuris buvo be papildomo paketo – jis neturėjo galinio vaizdo kameros. Įsigilinus – kiek keistas marketinginis sprendimas, mat prastesnėse S bei SL komplektacijose kamerą buvo galima pasirinkti sąlyginai nebrangiai, tad nemažai šių komplektacijų elektromobilių kameras turėjo, o SL komplektacijai papildomas paketas yra gan brangus. Matyt, Nissan pardavimo vadai manė, kad pirkėjai, pasirinkę SL komplektaciją, mielai sumokės papildomus pinigus už visą paketą.

Tai, kad Bose aparatūros pasirinktas Nissan Leaf neturėjo, iš pradžių irgi buvo minusas, mat galvojau, kad standartinės aparatūros kokybė bus labai nuvilianti. Džiaugiuosi, kad klydau ir jau pirmosios kelionės metu iš Šiaulių mėgavausi tikrai neprastu muzikos skambesiu.

SL komplektacija vienintelė gali būti su odiniu salonu ir šis Nissan Leaf iš Šiaulių, žinoma, jį turėjo. Turint vaikų ir dar šunį tai – tikras išsigelbėjimas, mat sėdynės, kad ir kaip jas saugotum, netikėtai kuo nors apsipila ar išsitepa.

nissan_sentra_hubcap_2013_lg aly62564_lg nissan_leaf_rim_lg

Išoriškai 2013 metų modelius gan lengva atskirti, jei automobilio ratai yra originalūs, mat S modelis standartiškai parduodamas su skardiniais ratlankiais bei plastikiniais gaubtais, SV – su 16 colių lengvo lydinio ratlankiais, o SL – su 17 colių lengvo lydinio ratlankiais.

656166481-1L 656166481-6L
656166481-2L 656166481-8L

Skirtingai nuo daugelio Nissan Leaf – šis skelbime buvo su nuotraukomis, koks jis buvo aukciono metu. Akivaizdžiai matėsi sudaužytas šonas – abejos durelės ir galinis sparnas bei slenkstis. Nors skelbime buvo aiškiai parašyta, jog į pardavimo kainą įtrauktas kokybiškas automobilio remontas bei sertifikavimas ir techninė apžiūra, manau, ne vieną pirkėją tiesiog atbaidė tai, jog sudaužyto automobilio kaina skelbime buvo gan aukšta. Ačiū tiems, kas detalių skelbime neskaitė ir nesidomėjo šiuo Nissan Leaf, nes jį po ilgų svarstymų nusipirkau aš.

Smūgis, kurį patyrė šis Nissan Leaf, tikėtina, nebuvo labai stiprus, mat neišsiskleidė nė viena oro pagalvė. Galbūt, tai susiję su tuo, kad vairuotojas ir keleiviai nebuvo prisegę saugos diržų, mat bent jau priekinio smūgio atveju, jei vairuotojas yra neprisisegęs, jo pusės pagalvė neišsiskleidžia. Nesu tikras, ar tas pats galioja ir šoninio smūgio atveju, bet faktas, kad visos saugos pagalvės šiame automobilyje – sveikos. Taigi, nereikėjo žaisti loterijos ir svarstyti, ar tų kitų parduodamų variantų, kurių saugos pagalvės buvo išsiskleidusios, savininkai investavo į jų pakeitimą, ar tik į apdailos sutvarkymą ir elektronikos apgavikus.

Ankstesnėse straipsnelio dalyse jau skaitėte, kad sužinoti VIN numerį kartis būna iš ties nelengva, mat pardavėjai ketina nuslėpti, kokios būklės automobilis buvo prieš jį sutaisant. Šis pardavėjas išsiskyrė iš minios tuo, jog ne tik pasakė VIN numerį, bet ir iškart pasisiūlė atsiųsti aukciono istorijos išrašą su nuotraukomis, kad pačiam nereiktų jo pirkti iš pirmoje straipsnelio dalyje minėtų tarnybų. Taigi, pardavėjas neslėpė šios informacijos ir dar sutaupė man kelis eurus.

Taip jau gavosi, kad nuvažiavęs apžiūrėti šio Nissan Leaf į Šiaulius, jau žinojau pakankamai daug apie automobilį. Prieš man atvažiuojant pardavėjas netgi atsiuntė vaizdo įrašą, kuriame nufilmavo jau sutvarkytą automobilį iš visų pusių bei atkreipė dėmesį į nedidelius kėbulo trūkumus, kurie, greičiausiai, liko nuo transportavimo.

Taigi, atvykus į Šiaulius nebeplanavau „ieškoti sliekų” arba kitaip sakant – paslėptų bėdų, nes pardavėjas prieš tai buvo pasidalinęs visa informacija apie tai. Pravažiavau ratuką prie Regitros ir to man pakako. Ar nepadariau klaidos ir ar ne per daug pasitikėjau pardavėju bei jo žadama remonto kokybe – parodys laikas.

Na, o štai mano pasirinkimo kriterijai šio juodojo Nissan Leaf adresu:

  • sąžiningas (kiek teko susidurti iki šiol) pardavėjas
  • mušimas nelabai stiprus, neišsiskleidusios saugos pagalvės
  • SL komplektacijai bei 2013 metų modeliui – gan gera kaina
  • odinis juodas salonas – puikus pasirinkimas šeimai su ciuciku

Prie minusų galima priskirti:

  • juoda, baisiai nepraktiška spalva
  • 17″ ratlankiai, o tai reiškia – brangios padangos tiek remonto, tiek naujų pirkimo atveju
  • nėra galinio vaizdo kameros
Previous articleNissan Leaf kelionė #5 – 1 dalis
Next articleNissan Leaf kelionės kaina vs dyzelinis BMW 530d (2016 gegužė)

10 COMMENTS

  1. Gerai, kad kameros nėra – nepaima kampų mašinos, perdaug kamera pasitikėjau – nutraukiau buferį.
    UK spec kamera standartinė.
    Tiesa, pas mane ant e-nv200 kamera yra, o ekrano – ne. Anglai turi juokelį, kad mašina tikriausiai pagaminta arba penktadienį (visi ruošiasi savaitgaliui ir jau niekas neįdomu), arba pirmadienį (visi „pachmielni”). Ant e-nv200 vaizdas rodomas telematics ekrane, kaip kad būtų Jūsų atveju, arba mažame ekranėlyje, kur yra spidometras.

  2. Sveiki,
    gal kas gali pasidalinti informacija kokius pakrovimo laidus reikia planuoti nusipirkti kad leaf butu galima viesose vietos pasikrauti; kaip tik mano leaf S(2013) su 6.6 kw plaukia is jav. maciau yra kelios firmos padarancios tuos laidus bet laido kaina 300-400 eur; kaip cia neprasaut su pirkimu ir sutaupyt pinigu 🙂

    • Labas, tau reikia type 2 (mennekes) to type 1 (j1772) laido (uk nuo £120 jei 32a; nuo £100 – 16a laidas) ir EVSE 10a reikia.
      Neskubek labai su laidais, nes jie daznai buna masinoj palikti (spec kuprine buna bagazinej), ir nepamineti parduodant, nes jie standartine iranga buna.
      Del laidu gali pagooglint uk nucharge (pazistamo imone), jei reikes pagalbos su pirkimu/siuntimu – duok zinot, galesiu padeti.
      Gali ir padevetus ebay nusipirkt, nes jie praktiskai negendantis yra.
      Siaip pasiulymas butu truputi extra investuot ir vietoj standartinio 5m pirkt 10, kainuoja nelabai daugiau, bet labai dziaugsies, jei ikrovimo stotele bus ICE uzblokuota

    • Sveiki

      Kai kurie amerikoniški įkrovikliai gali būti perdaromi, kai kurie – praktiškai ne. Nesu tikras dėl 2013 metų, nes aš jau gavau lietuvai tinkantį vienfazį įkroviklį, gamintą MJ Amperonics. Tiesa, po to jį pasikeičiau į trifazį už nemažą priemoką.

      Kreipkis į Marių, tikrai padės. Gal dar ir nuolaidėlę pritaikys, kaip blogo skaitytojui.
      http://autoplius.lt/skelbimai/nissan-leaf-parduodu-elektromobilio-ikrovimo-kabelius-ir-4017546.html

      Siūlomi variantai:
      16A: 300EUR. Fiksuotos srovės.
      20A: 320EUR. 6m ilgis. Su srovės indikacija. Galimybė keisti srovę.
      32A: 420EUR. Jungtis trifazė, komplekte yra perėjimas į vienfazę rozetę. 6m ilgis. Su srovės indikacija. Galimybė keisti srovę.
      32A su europine IEC 62196 jungtimi: 460EUR.

      Antras kabelis, kurio reikia – Type 2 į Type 1. Aš pirkau amazone, nes lietuvoj buvo brangiau:
      https://www.amazon.co.uk/Charging-1-Phase-Electric-Mitsubishi-Outlander/dp/B0194ZV0UK/ref=as_sl_pc_qf_sp_asin_til?tag=nissleafblog-21&linkCode=w00&linkId=&creativeASIN=B0194ZV0UK

      • Mitsubishi Outlander kraunasi tik 16a, todel ir laido resistorius idetas, kad atlaikytu tik 16a, su tokius laidu ir 6.6 pakroveju negalesi krautis greiciau negu 3kw;

        Turtingi zmones lietuvoj 🙂 cia uz tokia kaina niekas nepirktu.
        Man uztruko pusantru metu, kol namine ikrovimo stotele, su type 2 isejimu, parduot uz £150, nes retai kas perka sau, nes jos valstybes finansuojamos, jei turi pirma EV registruota vietoje, kur gyveni

        • Nero – jei pasitaikytų UK stotelė su Type 2 laikanti 6,6 kw už panašią sumą, gal galėtum parašyt? Jaučiu, kad priglausčiau 🙂

          • Paziurek, arba idek skelbima I speakEV (enciklopedija ten vos ne) arba LeafTalk, jei kas atsilieps – nera problemu, padesiu 🙂
            Pas mane Rolec 7kw, naujas berods £300 kainuoja, bet pas mane buvo valstybes finansuotas.

    • Seniau kompensuodavo visa suma (net nebuvo butina turet EV), tada pakeite i £900 (dazniausiai irengimas kainuoja daugiau, negu ikrovimo stotele; mano atveju buvo sunaudota tik metras laido ir plius visa GSM iranga (nes jie stebi naudojima stoteles 3 metus statistikai))
      Dabar yra finansuojama, bijai pameluoti, £300 ar £400.
      Jei perki arba imi lizingu, pardavejai (bent jau Nissan, Renault ir BMW) irengia stotele nemokamai.
      VW ir Kia turi sutartis su British Gas (energijos tiekejas UK), taciau reikia moketi kazkoki standartini mokesti (jis nedidelis) uz sutarti, bet ne uz stotele ir irengima
      Mano atvejis: as pirkau is draugo imones (NUCharge), jie sutvarke visus popierius, irenge, ir man valstybe grazino mano isleistus pinigus. Pinigu grazinimo procedura paprasta: atvaziavo kazkas is valstybinio organo, kuris kontroliuoja, kad nebutu sukciaujama, patikrino ar namuose tikrai yra elektromobilis (reikejo pries tai nusiust technini Pasa el.pastu), ar irengta stotele, ar yra GSM iranga (tuo paciu jis ja ir aktyvavo) ir ar galima krauti elektromobili.
      Tiesa del statistikos is to GSM modulio. Galima parasyti i OLEV (tas valstybes organas) duodant modulio serijini numeri, tada jie atsiuncia svetaines adresa su tavo vartotojo vardu ir slaptazodziu, ir gali prisijunges matyti kiek ir kada naudojai elektros, taip pat palygint su vidurkiais salies ir panasiai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here