Nissan Leaf 2016 vs 2015

Nissan Leaf 2016 Forged BronzeKaip jau rašiau straipsnelyje apie 2015 metų modelį, Nissan Leaf 2016 metų modelio laukiantys pirkėjai tikėjosi dviejų rimtų pokyčių – naujo dizaino bei talpesnės baterijos. Iš lauktų dviejų pokyčių, pirkėjai sulaukė 1,1.

Jei ankstesniais metais visi rinkoje siūlomi elektromobiliai (išskyrus Tesla Model S bei Tesla Model X) negalėjo pasigirti savybėmis, išskiriančiomis juos iš kitų, tame tarpe ir tuometinio lyderio Nissan Leaf, tai 2015 metais situacija kiek pasikeitė. 

Pagal EPA matavimo metodiką 2015 metų Nissan Leaf galėjo įveikti 135 km. Vienas iš naujai pristatytų konkurentų – Kia Soul EV, taikantis į tą patį “nebrangių elektromobilių, galinčių važiuoti greitkeliu (highway capable)” segmentą – 150 km. Rodos, skirtumas nedidelis, bet greičiausiai jis nulėmė Kia Soul pergalę pirmose elektromobilių lenktynėse Vilnius – Palanaga, surengtose 2015 metais.

30 kWh baterija!

Taigi, Nissan nesėdėjo rankų sudėję ir 2016 metų modelį pristatė su dviem baterijų pasirinkimais. S įrangos pakete liko “senoji” 24 kWh baterija, o SV bei SL gavo naują 30 kWh bateriją, pagal EPA metodiką leidžiančią nuvažiuoti 172 km. Tiesa, Europoje (o ir Lietuvoje) netgi perkant prabangesnius įrangos paketus, galima pasirinkti tiek talpesnę, tiek  mažiau talpią bateriją.

Nissan gamintojo nuomone nuvažiuojamas atstumas yra didesnis ir siekia 250 km. Realiomis sąlygomis tai nėra lengvai pasiekiamas rezultatas, bet Lietuvos Nissan atstovai įrodė, kad tai įmanoma. Štai, įrodymas (nuotrauką “nukosėjau” iš Mindaugo Plukio, bet gal nesupyks). Tiesa, kad tiek nuvažiuoti, reikia važiuoti 50 km/h greičiu.
Nissan_Leaf_250_km

Beje, baterijos dydis nepasikeitė, tad yra tikimybė, kad galima pritaikyti naują talpesnę bateriją ir senesniems modeliams. Tiesa, ne viskas taip paprasta – skiriasi celių kiekiai, įtampos, cheminė sudėtis, jungtys bei programinė įranga.

Nissan Leaf 2016 Dizainas

Kaip bebūtų gaila, naujo dizaino gamintojas nepristatė. Matyt, turėjo daug darbo su baterija 🙂 Taigi, kodėl straipsnelio pradžioje parašiau, jog iš laukų dviejų dalykų Nissan padarė 1,1?

0,1 dalis teko dar vienam galimų kėbulo spalvų atnaujinimui. Nebeliko vienos iš buvusių populiariausių ir kažkada – privalomos spalvos elektromobiliams ar hibridams – žydros (Morningsky Blue). Taip pat neliko ir tamsiai raudonos (Cayenne Red), o pasirinkimą papildė ryškiai raudona (Coulis Red), tamsiai mėlyna (Deep Blue Pearl) bei “bronzinė” (Forged Bronze):

2016-nissan-leaf-colors

“Pliatkai” apie Nissan Leaf 2017 metų modelį

Gandai nepatvirtinti, bet jie teigia, kad naujo dizaino nebus ir su 2017 metų Nissan Leaf modeliu. Taigi, konkurentams stipriai judant į priekį, šioje srityje Nissan stovi vietoje. Tikimasi, kad naujos kartos Nissan Leaf pasirodys 2017 metų pabaigoje / 2018 metų pradžioje.

Jei kiti gandai pasitvirtins – vieną kozirį Nissan Leaf 2017 metais turės. Gandai teigia, kad 2017 metų modelis turės 40 kWh bateriją SV/SL bei 30 kWh bateriją S įrangos pakete. Tai leistų padidinti teorinį nuvažiuojamą atstumą iki ~330 km, o EPA metodika matuojamą atstumą – iki maždaug 230 km.

Viena mintis apie „Nissan Leaf 2016 vs 2015“

  1. Gandai yra tokie, kad bus nebe Leaf, bet bus seima + EV su vidaus degimo varikliu. Dizainas taip pat bus labiau ‘gatvinis’
    Taip pat Leaf gaus 60kwh baterija ir gales nuvaziuot iki 200 myliu 🙂
    Gandai is Transport Evolved, Green Car report ir Insideevs 🙂 kurie turi priejima prie oficialesniu dalyku, nei gandai 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *