leaf kaina 2016-04

Jei apsisprendėte, kad norite elektromobilio ir galite sau leisti naują Nissan Leaf iš salono Lietuvoje ar Europoje – taip ir padarykite. Šiuo metu (2016 balandį) Nissan Leaf Lietuvoje kainuoja nuo 34050 Eur.

Jei skaičiuosite, ar ji jums atsipirks, nei Nissan Leaf, nei kito naujo elektromobilio greičiausiai nepirksite, mat jį perkant jūs gaunate vidutinės klasės, kitaip vadinamos C klase automobilį, kuris iki 2 kartų brangesnis nei jo konkurentai.

Pavyzdys – analogiško dydžio bei klasės naują Peugeot 308 iš salono šiandien galite nusipirkti už 15114 Eurus (daugiau nei 2 kartus pigiau). Žinoma, jei norėsite geresnės komplektacijos bei ekonomiško variklio ir daugiau komforto – jūsų kaina gali ir siekti Nissan Leaf kainą, tiesa pradinę:

p308 kaina

Kitas pavyzdys – tautos automobiliai VW. Vietoje Nissan Leaf galite nusipirkti tautovežį Volkswagen Passat, šeimos džiaugsmą Volkswagen Touran ar net didelės šeimos pasirinkimą Vokswagen Sharan. Už Nissan Leaf kainą išeina netgi populiariojo SUV segmento atstovas Vokswagen Tiguan. Vienintelis, šiuo metu parduodamas brangesnis Vokswagen modelis – Toureg, mat ir taip komerciškai nelabai sėkmingą limuziną Vokswagen Phaeton palaidojo dyzelgeito skandalas:

vw kainos 2016-04

Taigi, jei naujo Nissan Leaf kaina jūsų neišgąsdino – sveikinu – Jūs tikrai norite elektromobilio. Na, o jei naujo Nissan Leaf kaina gąsdina – yra alternatyva – dėvėto automobilio pirkimas. Taip dariau ir aš, tad apie tokius variantus – kituose šio blogo įrašuose.

Previous articleNissan Leaf kelionė #3 – Kaunas – Vilnius – Kaunas
Next articleNissan Leaf kelionė #4 – Kaunas – Vilnius – Trakai – Kaunas

14 COMMENTS

    • Jei paisyti šios saugumo problemos – tai kaip tik verta pirkti automobilį iš JAV, mat jų Carwings arba EV Connect neveikia Lietuvoje. Nėra funkcionalumo – nėra ir saugumo skylės 🙂

      • Beje, jei jau paliesta tema auto importo is JAV – visai idomu butu isgirsti kaip sis modelis pritaikomas EU reikalavimams? Ar daug vargo? Galbut netgi visas neblogas irasas gautusi?
        Kodel klausiu, nes turejau auto pirkta is vokiecio, kuris importavo ja is siauries amerikos. Tai nors ir buvo dar vokietijoje viskas sutvarkyta ir ten automobilis registruotas, pas mus rado prie ko prisikabinti, beigi per kiekviena TA kreivai ziurejo i masina ir visada pasakydavo ka nors is serijos „Oooo, tai cia amerikietiska masina?..”

        • Bus įrašai tiek apie pasirinkimą, tiek apie „nedaužtus” ar „silpnai daužtus” iš kurių rinkausi su visom foto ir pan. Tik ne viską iškart spėju parašyt, tad teks luktelėti. Žodžiu, medžiagos yra – bus ir straipsniukų.

  1. Šiandien pirkti naujo Leaf neapsimoka, geriau imti lizingu 2-3 metams, nes 2017 išeina naujas modelis, senojo vertė iškart kris, dėl to kad yra senesnis modelis, jis nėra gražus (bet praktiškas), ir turės mažesnę bateriją. Naujas Leaf galės 300km vienu pakrovimu nuvažiuot, bet su dabartine infrastruktūra tas nelabai ką pakeis, nes stotelės vistiek tuo pačiu greičiu kraus.
    Nebent važiuos žmogus tik tuose 300km per dieną.
    Mano atveju, aš laukiu kol pasibaigs garantija (liko keli mėnesiai, o elektromobilis net neturi metų), tada ieškosiu trečios šalies, kuri galės „dadėti” talpos. Yra ir dabar, bet „nedadeda” , jei elektromobilis dar turi garantiją, nes gamintojas gali ir turi teisę paduot į teismą.

    • Bus labai įdomu sužinoti apie „talpos dadėjimą”. Ar pačią baterija žada keisti, ar bagažinėje antrą tokią dėt?

      • Jei klausiate apie 30kwh bateriją, tai ji tokio paties dydžio, skiriasi tik naudojama „chemija” (nežinau kaip lietuviškai išversti, kad išsiverstų ne vien pažodžiui, bet ir kad būtų prasmė; angliškai „baterry chemistry”), jos talpa (density) didesnė.
        Jei apie 60kwh, tai pakolkas dar niekas oficialiai nežinoma, bet yra keli variantai.
        24kwh turi 4 rūšių (A, B, C, D) „chemija”, pati pirma blogiausia, nes labiausiai degraduoja, turiu pažįstamą, kuriam ką tik baigėsi garantija ir pas jį likę tik 70% pradinės talpos. Visi Japonijoje pagaminti Leaf (2011-2013) turi A baterija. Pas mane D, pati paskutinė. C ir D yra tas pats, tik D yra aušinama oru ir naudojama tik e-nv200. A ir B mažai skiriasi, bet B praktiškai visur sutinkama, kur buvo papildomai užsakytas „žiemos paketas”

        • Beje, gal domėjotės ar įmanoma 24 kwh bateriją pakeisti į 30 kwh bateriją be didelių pakeitimų? Nupirkus kokį gerai muštą leaf iš Jav gal galima būtų tokį swap’ą atlikti 🙂

          • Legaliai negalima, nes skiriasi voltažas ir elektronika, taip pat netinka tvirtinimai. Jei keičiat bateriją iš A (arba B) į naujesnę (po 2014), tvirtinimai taip pat skiriasi, baterijos jungtis irgi.
            Bet manau Lietuvoje tikrai atsirastų mokančių tai apeit 🙂

      • Jei grynai apie mano atvejį, tai pas mane bagažinės nėra 🙂 yra tuščia vieta vietoj kuro bako, tai tikriausiai eitų ten. Pakolkas sugebu išgyventi su 24kwh, šiandien 288km ir 3 krovimai, po 1-2h su 7kw type 2.
        Laikas nešvaistomas, nes krovimai buvo pajūry (Bridlington ir Scarborough), buvo ką veikt ir be darbo reikalų šiandien 🙂

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here