Elektromobilio Nissan Leaf kilometrų kaina (lapkritis)

Leaf kilometrų kainaĮpusėjo pirmas šaltas mėnuo – lapkritis, tad laikas tarpinei suvestinei su elektromobilio Nissan Leaf kilometrų kaina. Pastarosios kelios dienos buvo šiltesnės ir tai iškart pasimatė sąnaudų lentelėje, kuri – žemiau.

Mano pagrindinis dienos maršrutas – kelionė į darbą ir atgal. Į darbą keliauju ryte, kai dar būna vėsu, o grįžtu vakare – kai jau vėl būna vėsu, tad šildymo mygtukas “auto” visą mėnesį buvo įjungtas su retomis išimtimis. Nuolat naudojau ir vairuotojo ir keleivio sėdynių bei vairo šildymą.

Nuvažiuojamas atstumas

145-km-leafNors kiekvieną rytą optimistinis Nissan Leaf atstumo skaičiuotojas vis dar parodo optimistinius 120-145 km, tokių skaičių realybėje tikrai nėra. Realus atstumas, kurį galima nuvažiuoti su pilna įkrova – apie 90 km. Jei važiuosi ramiau ir pasiseks su kamščiais ir šviesoforais – galbūt pavyks ir 100 km įveikti. Na, o kai kuriom dienom 50 % baterijos užtekdavo vos 39 km. Taigi, su 100% galima būtų įveikti apie 78 km.

Lietuvos elektromobilių savininkai kol kas yra tik šeriami pažadais apie gerokai pagerėsiančią įkrovimo infrastruktūrą, bet realiai beveik niekas nevyksta. Panašu, kad šaltaisiais mėnesiai dėl sumažėjusio nuvažiuojamo atstumo Nissan Leaf iš tikrųjų virsta tik miesto automobiliu, o vykti į tolimesnes keliones su esama įkrovimo pasiūla tenka ne elektriniu bolidu.

Elektromobilių gretos gausėja, o stotelių – ne

nissan-leaf-lotKeliuose akivaizdžiai daugėja elektromobilių. Iš vienos pusės, dėl to džiugu. Iš kitos – ne, nes per šiuos metus elektromobilių kiekis padvigubėjo, o įkrovimo stotelių kiekis, bent jau Kaune, nepasikeitė – stotelė prie Kauno rajono savivaldybės buvo uždaryta, o  nauja stotelė atsirado prie Urmo prekybos miestelio.

Įkrauti elektromobilį viešose stotelėse darosi vis sudėtingiau, mat atvažiavus krautis dažniausiai jos būna užimtos. Jau kelis kart teko po pusvalanduką palaukti, kol įsikraus “kaimynas”, nes kitaip nepasiekčiau kito savo kelionių taško. Niekur neskubant tai galbūt ir nėra didelė problema. Bėda – jei važiuoji tolimesnį maršrutą ir esi priklausomas vos nuo vienos įkrovimo stotelės, kuri, kaip tyčia būna užimta. Taigi, ši problema bus vis opesnė ir, tikėkimės, bent dalis naujų įkrovimo stotelių planų artimiausiu metu virs realybe.

Nissan Leaf kilometrų kaina

Lapkritį iki šios dienos nuriedėjau 1766 km, tam sunaudodamas 31,66 Euro + 7 kart naudojausi viešomis įkrovimo stotelėmis, kurių, kaip ir anksčiau, į sąnaudas neskaičiuoju, o eilutes pažymiu žvaigždute.

Pagal lentelės skaičius galima maždaug spręsti apie oro temperatūrą – kada ji buvo žemiau 0 laipsnių, 100 kilometrų kaina siekė ir 2,75 Euro, o šiltesnėmis dienomis nesiekė ir 2 Eurų.

Data Išnaudota, kWh kWh kaina, € Nuvažiuota, km Kelionės kaina, € 100 km kaina, €
* 2016.11.1-4 19.8 0.096 110 1.90 1.73
2016.11.05 12.5 0.096 51 1.20 2.35
* 2016.11.06 6.2 0.096 36 0.60 1.65
2016.11.07 17.8 0.096 72 1.71 2.37
2016.11.08 13.7 0.096 53 1.32 2.48
* 2016.11.09 16.6 0.096 257 1.59 0.62
2016.11.10 9.6 0.096 35 0.92 2.63
2016.11.11 10.9 0.096 38 1.05 2.75
* 2016.11.12 14.4 0.096 150 1.38 0.92
2016.11.13 19 0.096 86 1.82 2.12
* 2016.11.14 18.5 0.096 238 1.78 0.75
* 2016.11.15 22.3 0.096 222 2.14 0.96
2016.11.16 12.5 0.096 47 1.20 2.55
2016.11.17 12.7 0.096 51 1.22 2.39
2016.11.18 10.7 0.096 45 1.03 2.28
2016.11.19 13.3 0.096 61 1.28 2.09
* 2016.11.20 22 0.096 214 2.11 0.99

2 mintys apie „Elektromobilio Nissan Leaf kilometrų kaina (lapkritis)“

  1. Pas mane ta pati situacija. Tiesa kraunu iki 80% ir su jais paprastai įveikiu apie 80km. Jei jei daugiau šildau saloną, būna ir 70 km.

  2. Aš vakar pavėjui važiavau, buvo 3 šilumos ir žiauriai lijo, bet vėjas stiprus buvo, tai 90 mylių išėjo įveikti ir dar likę buvo 10%. Padangos 46PSI, plius 300kg krovinys.
    Salone nustatyta 18’C, pučia į kojas ir langą, visada ant level 2. Bet šiaip jei žemiau 10’C, tai jau daugiau kaip 65-70 mylių atstumas jau sunkokai įveikiamas, nebent neskubu ir slepiuosi už fūros.
    Jei važinėju tik vietoje, tai irgi kraunu iki 80%, visada ryte nustatyta, kad prišildytų. Jei važiuoju toliau, kraunu tik kad pasiekt sekančią stotelę + 5-10%. Skaičiuoju, kad 4 procentai=1kwh, ir su 1kwh galiu 3 mylias nuvažiuot (galiu daugiau, bet atsarga gėdos nedaro)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *