Dyzelis vs elektraAnksčiau stengdavausi jums aprašyti mano buvusio automobilio – BMW 530d bei naujojo kasdieninio automobilio – Nissan Leaf išlaidų „kurui” palyginimą „dyzelis vs elektra” pasibaigus kiekvienam mėnesiui. Prisipažįstu, kad apsileidau ir paskutinis toks palyginimas… sausio mėnesio. Kol dar nesibaigė liepa ir dar nereikia vytis pusmečio apsileidimo, bandau pasitaisyti ir jūsų teismui pateikiu nulį teksto ir begalę skaičiukų už visus 15 mėnesių, prabėgusių vairuojant elektromobilį.

Beje, kaip ir ankstesniuose įrašuose šia tema, sutaupymą skaičiuoju tik kurui. Vienoje „ringo pusėje” 7.5 litro „dyzelio” (mat tiek vidutiniškai per 4 metus sunaudojo mano 2001 metų BMW „trilitris”), o kitoje – elektromobilio Nissan Leaf elektros sąnaudos. Jei pridėčiau išlaidas BMW remontui, gautųsi kur kas įspūdingesni skaičiai. Tiesiog, tektų pripažinti, kad maniškiame BMW gedo viskas iš eilės ir reto mėnesio išlaidų eilutėje nebuvo bent keliasdešimties eurų BMW remonto išlaidoms. Su Leaf – viskas kitaip. Tiesa, Leaf – 2013, o BMW buvo 2001 metų gimimo.

15 mėnesių dyzelis vs elektra rezultatai

Per 15 mėnesių, kuriuos važinėju Nissan Leaf elektromobiliu nuvažiavau jau daugiau nei 29 tūkstančius kilometrų, kurie man kainavo 350 Eurų. Įkrovimų viešose stotelėse neįskaičiuoju, nes kol kas jie nemokami. BMW tokiam atstumui įveikti būtų reikėję gerokai daugiau pinigų.

Bendras skirtumas išlaidoms „kurui” per 15 mėnesių – 1778 Eur. Reikia pastebėti, kad aš tikrai daug važinėju su elektromobiliu – per metus gavosi visi 25000 km. Tie, kas važiuoja mažiau, atitinkamai mažiau ir sutaupytų.

Štai kaip atrodo kiekvieno mėnesio palyginimas:

Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2017-06 Nissan Leaf 1396 2.09 102.61
2017-06 BMW 530d 1396 104.70
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2017-05 Nissan Leaf 2097 11.01 146.26
2017-05 BMW 530d 2097 157.28
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2017-04 Nissan Leaf 1725 22.92 112.93
2017-04 BMW 530d 1725 135.84
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2017-03 Nissan Leaf 2279 33.34 146.13
2017-03 BMW 530d 2279 179.47
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2017-02 Nissan Leaf 1064 25.90 60.28
2017-02 BMW 530d 1064 86.18
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2017-01 Nissan Leaf 1161 26.81 60.26
2017-01 BMW 530d 1161 87.08
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2016-12 Nissan Leaf 1435 28.19 79.44
2016-12 BMW 530d 1435 107.63
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2016-11 Nissan Leaf 2629 36.97 160.21
2016-11 BMW 530d 2629 197.18
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2016-10 Nissan Leaf 2724 35.16 169.14
2016-10 BMW 530d 2724 204.30
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2016-09 Nissan Leaf 1724 21.86 107.44
2016-09 BMW 530d 1724 129.30
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2016-08 Nissan Leaf 2348 22.68 153.42
2016-08 BMW 530d 2348 176.10
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2016-07 Nissan Leaf 2478.2 23.36 162.51
2016-07 BMW 530d 2478.2 185.87
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2016-06 Nissan Leaf 2060 26.32 128.18
2016-06 BMW 530d 2060 154.50
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2016-05 Nissan Leaf 2698.3 29.79 162.46
2016-05 BMW 530d 2698.3 192.25
Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2016-04 Nissan Leaf 182.2 2.35 9.95
2016-04 BMW 530d 182.2 12.30
Previous articleNissan Leaf elektromobilio 100 km kaina (2017 gegužė-birželis)
Next articleElektromobilių įkrovimo stotelės kelyje Kaunas-Klaipėda

13 COMMENTS

  1. Palygink 2001 m hammer su 2017 metų fiat 500. Lyginimas nesąmoningas. Mano 520 kuro ima 4.5 l. Tada palygink. Tavo batareikos kainuos kiek hammer.

    • Aš galiu palyginti tai, ką galiu pamatuoti, t.y. mano turėti automobiliai. Jūs galite pasilyginti su tuo, kuo tik norite patys ir pasidaryti išvadas sau. Dar nepamirškite įskaičiuoti, kiek kainuoja jūsų 520 ir kiek Leaf.

  2. Iš tiesų tai keista kad BMW fanas užeina į leaf fano puslapį. Dar keisčiau kad komentuoja 🙂
    Dar suprasčiau jei čia būtų puslapis apie teslą.
    Gal vienok fanas neapsisprendęs?
    😉

    • Na, juk lyginu Nissan ir BMW, tai gan logiška, kad BMW fanas skaito. BMW tikrai geresnis automobilis, bet, deja, jų i3 man tiesiog netinkamas, kad ir koks geras jis būtų. Na ir dar per brangus 🙂

      • na taip: mano fokusas jau visiškai persisuko, tai su kuo lyginamas leafas net neatkreipiau dėmesio: tiesiog bendrinis auto su vidaus degimo varikliu.
        O i3 iš tiesų labai jau neproporcingai brangus…
        Neproporcingai, tai yra ne pagal mūsų kišenės proporcijas.

        • na taip, galima rinktis: nuo rozetės prie rozetės arba nuo kranelio prie kranelio.
          abu variantai su trūkumais, bet rozetės privalumas kad ją gali pastatyti ir namuose.

      • kalbejau su i3 vairuototu, kuris pries tai vazinejo su leaf, Tai jo nuomone leaf kur kas geriau ir konfortiskiau vaziuoja, o i3 tai „barskaliukas”. Pasikeite tik del vienos priezasties kad i3 turi dar ir benzinini varikli.
        Ir man paciam teko ir su tesla x pavaziuoti, tai sakyciau leaf kur kas minksciau vaziuoja, tik aisku po teslos nifiga netraukia.

  3. nu saunuolei kas raso 100 like 🙂
    pakol kas vairuoju bmw, bet keisiu greciausiu metu…. elektrifikuosiuosi…. 🙂 bent jau lb noriu. pavargau keisti ir pildyti nafta Bimbiliuka 🙂
    esu vairaves daug teslos modeliu, tai trauka is kosmoso 🙂 tik pati masina lb jau nekokybiska, su leaf teko lb nedaug tai tiesio elektrinis. ir db laukiu lb naujo leaf nes man nepakanka 200 km. ir aisku opelio laukiu. lb gundo nuvaziuotas atstumas :). dar karta Ačiu Autoriui respekc 🙂

  4. O kodėl palyginimas su 530…lyginkit su 1,9 TDI ar su 1,5 TDCI, kur sąnaudos prie 90 Kmh mažiau kaip 4 L, o prie 110 – 5,5 max. O kaip ten kai lauke -20? Kaip keičiasi baterijos talpa po 6 metų aktyvaus naudojimo?

    • O todėl, kad aš persėdau būtent iš tokio automobilio į elektromobilį ir skaičiuoju, kiek sutaupiau aš. Visi skaičiai yra – sau galite pasilyginti su kokiais tik norit dyzeliais ar benzinais 🙂

      Žieminių įkrovimo skaičių bloge irgi yra – paieškokite, tikrai rasite.

      Mano elektromobiliui Leaf pardavimo metu buvo 4 metai, tad kaip būtų su baterija po 6 metų galės pasakyti naujas savininkas. Aš stengiuosi nespekuliuoti ir remtis savo patirtimi. Po 4 metų baterijos likutis buvo 84%.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here