Nissan Leaf elektromobilio 100 km kainaĮpusėjo pirmasis tikrosios kalendorinės žiemos mėnuo, tad laikas – tarpinei lentelei su Nissan Leaf elektromobilio 100 km kaina. Gruodį, iki šios dienos nuvažiavau 1000 kilometrų. Iš jų kartą buvau Vilniuje ir aplankiau šventinę eglutę. Turiu pripažinti – labai graži (dar nemačiau Kauno žaliaskarės). Net neskaitant to, kad lauke spaudė šaltukas, žmonių buvo nemažai, o nuotaika – pakili.

Atšalus orams kai kuriomis dienomis elektros sąnaudomis pradėjau pasiekti ypatingai taupaus dyzelinio ar hibridinio automobilio sąnaudų ribą. Dvi dienas 100 km atstumas su Nissan Leaf jau kainavo ir daugiau nei 3 eurus. Nusprendžiau įdomumo dėlei papildyti sąnaudų lentelę ir oro temperatūros tą dieną informacija, kurią radau accuweather.com svetainėje.

Pusės gruodžio kelionių apžvalga

dsc_0603-1Per pusę mėnesio viešo įkrovimo stotelėmis arba elektros rozete pas draugus / gimines naudojausi tris kartus. Visi jie pažymėti žvaigždutėmis, kaip ir visada. Viešomis greito įkrovimo stotelėmis naudojausi du kartus, lėto – vos vieną kartą. Vieną kartą elektros „kaulijau” iš draugų ir dar vieną – iš giminių. Visa kita – naktiniai įkrovimai namuose su pilna jų apskaita.

Kaip jau minėjau, pasiekiau naują rekordą – gruodžio 12 dieną 100 km su Nissan Leaf man būtų kainavę 3,64 Euro. Tiesa, tą dieną bent du kartus naudojau stovinčio elektromobilio pašildymą, kai kilometrai nesisuko, o elektros kilovatvalandės tirpo.

Nauja informacija – ar ji įdomi / naudinga?

dsc_0599-1Sąnaudų lentelę šį kart nusprendžiau papildyti žemiausia ir aukščiausia temperatūra prie kiekvienos dienos. Nesu tikras, ar kam nors be manęs ši informacija įdomi, bet eksperimento vardan galima pabandyti. Jei manote, kad papildymas vertas dėmesio – brūkštelėkite komentarą.

Beje, nustebau, kad meteo.lt nerodo istorinių temperatūros parametrų. Vietoje Lietuviško informacijos apie oro temperatūrą šaltinio teko naudoti accuweather.com. Nesu tikras, ar istorinė informacija ten yra tiksli, bet kol kas geresnio varianto neradau.

Nissan Leaf elektromobilio 100 km kaina 

O štai ir pati lentelė su visa informacija:

Data Išnaudota. kWh kWh kaina. € Nuvažiuota. km Kelionės kaina. € 100 km kaina. € Temperatūra
2016.12.01 8.5 0.096 35 0.82 2.33 -1  +3
2016.12.02 9.6 0.096 37 0.92 2.49   0   -2
2016.12.03 19.6 0.096 88 1.88 2.14 -1  -4
* 2016.12.04 13.3 0.096 122 1.28 1.05 -2  -8
2016.12.05 14.9 0.096 58 1.43 2.47 +2  -2
2016.12.06 10 0.096 37 0.96 2.59 +1  -3
2016.12.07 11.8 0.096 43 1.13 2.63 -1  -7
2016.12.08 11.4 0.096 50 1.09 2.19 +8  -2
2016.12.09 7.8 0.096 36 0.75 2.08 +7  +5
2016.12.10 11 0.096 48 1.06 2.2 +6  -3
* 2016.12.11 17.7 0.096 239 1.7 0.71   0  -4
2016.12.12 14.8 0.096 39 1.42 3.64 -4  -9
2016.12.13 15.1 0.096 48 1.45 3.02 -2  -9
* 2016.12.14 22.8 0.096 126 2.19 1.74 +1  -3
VISO 1006 18.08 1.80

Previous articleKokį elektromobilį pirkti 2017 metais? (3 dalis)
Next articleKokį elektromobilį pirkti 2017 metais? (4 dalis)

8 COMMENTS

  1. Labai smagu matyti/analizuoti statistiką 🙂

    Reiktų pagalvoti apie dizainą – kadangi dažniausiai postus peržiūriu per mobilųjį – lentelės niekada netelpa, o šį kartą, lentelė „palenda” ir per PC.

    • Aš lenteles per mobilų irgi žiūriu, tiesa pavertęs ekraną – lyg ir tilpdavo visad. O šita tai tikrai, netelpa niekaip per mobilų. Reiks kažką galvot.

      Tiesa gal dėl rezoliucijos 1920×1080 pas mane per mobilų tilpdavo?

  2. Pas mane irgi rezoliucija tokia. Manau plačios lentelės gali netilpti į ekraną ir čia nieko baisaus (nesvarbu kaip pakreipus telefoną) , tačiau šiuo atveju, jos nesimato, matyt, dėl tamsaus fono 🙂

  3. geras blogas.
    nemėgstu rašyti, bet gražindamas skolą už gerą ir man naudingą turinį parašysiu apie lenteles. Gal tiesiog reikia pabandyti paieškoti kitokio būdo jas formuoti, nes ne viskas su jom ir PC (tiksliau MAC) ekrane gerai. Štai kaip atrodo skaitant su Safari:
    [img]http://foto.terpe.lt/inkelti/20161227/i82_100_lentele.png[/img]
    nežinau ar paveiksliukas matysis, bet bent jau adresas yra.

  4. dar truputį pasižiūrėjau į tas lenteles. Jei autorius neturėjo laiko aiškintis, tai trumpai galiu pasakyti kur šuo pakastas.
    Tiesiog wordpress’as formuoja per plačią lentelę ir bet kokioje rezoliucijoje ji užlipa ant dešinio teksto. Iki kažkokios rezoliucijos užlipa fiksuotą dydį, rezoliuciją mažinant nuo kažkokios pradeda užlipinėti daugiau. Taigi yra maksimalus lentelės dydis, kuris pakankamai didelėje rezoliucijoje neužlips ant dešinio teksto, bet jei rezoliucija per maža, tai užlipimas bet kuriuo atveju bus.
    Konkretūs skaičiai – maksimalus lentelės dydis ~636 (originale – 738).
    Varianto su pločiu 636 vaizdas:

  5. Kuo daugiau duomenų tuo įdomesnė stastitika. Aš asmeniškai dar pasiskaičiuoju ir kwh/100km, galima būtų ir šitą laukeli įtraukti jei nesunku.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here