Nissan Leaf 100 km kainaŠią savaitę jau rašiau, kiek per rugpjūtį įveikiau kilometrų su naujuoju elektromobiliu KIA Soul EV bei kiek kainavo kelionė juo iš Prancūzijos. Kol KIA važiavo link Lietuvos, Nissan Leaf ilsėjosi. Bet taip buvo ne visą mėnesį, tad laikas suskaičiuoti ir kiek kilometrų įveikiau ir kiek pinigų man tie kilometrai kainavo, važinėjant su savo „senuku” Leaf.

Skirtingai nuo KIA Soul EV, mano Nissan Leaf rugpjūtį buvo beveik vien tik miesto automobilis. Vienintelė išvyka per visą mėnesį buvo ten pat, kur ir būna dauguma mano kelionių – į Vilnių. Viešo krovimo stotelėse Kaune baterijos atsargas pildžiau porą kartų, o dar porą kartų kroviausi kelionės į Vilnių metu. Visi kiti baterijos papildymai buvo namie.

Garso izoliacija Soul vs Leaf 1 vs Leaf 2

Tie, kas sekate mano įrašus seniai, žinote, jog savo Nissan Leaf dariausi garso izoliaciją. Palyginimas, koks buvo skirtumas tarp izoliacija jau padengtų ir nepadengtų durų – mano mėgėjiškame vaizdo įraše aukščiau.

Į garso izoliaciją sukišau krūvą pinigų ir laiko. Kurį laiką buvau labai patenkintas rezultatu, bet, kaip sakoma – prie gero greit priprantama. Pamiršau ir kaip skambėjo Leaf stogas per stiprų lietų ar krušą, pradėjau girdėti vėją, košiantį pro veidrodėlius. Rodos, tas garso izoliacijos patobulinimas nebuvo jau toks vertingas 🙂

Bet taip buvo tik iki tol, kol įsėdau į KIA Soul EV ir supratau, kad važiavimas mano Leaf, palyginus su Soul EV yra tiesiog kelionė tylos oaze. Man tikrai nepavyko pasiekti aukštesnės klasės automobilių garso izoliacijos teikiamos visiškos tylos salone, bet visgi, lyginant Leaf su Soul, pastarasis yra gerokai garsesnis. Ypač tai jaučiasi važiuojant lėtai labai lygiu nauju asfaltu arba važiuojant greitai greitkeliu ar automagistrale.

Kas dar atsimena – kovo mėnesį JAV aukcione pirkau raudoną Nissan Leaf. Po to bemiegįmis naktimis sekiau kaip plaukia laivas su konteineriu, kuriame buvo tas Leaf ir dariau kitas nesąmones. Taip sutapo, kad raudonasis Leaf grįžo po remonto namo beveik kartu su KIA Soul. Taigi, dabar turiu puikią progą palyginti visų trijų elektromobilių garso izoliaciją. Dar kartą akivaizdžiai įsitikinau – verta buvo vargti – skirtumas labai ženklus. Kažkur lyg ir turėjau garso matuoklį. Jei rasiu – pabandysiu savo žodžius pagrįsti skaičiais.

Mėnesio nuotykiai

Rugpjūtį į Lietuvą iš UK su Nissan eNV200 „kabluku” buvo atsibeldęs „freak’as” Nerijus. Ne šiaip sau atsibeldęs – atvažiavo visą kelią nuo UK, kur šiuo metu gyvena, su elektromobiliu, nuvažiuojančiu max 150 km atkarpą pilna įkrova ir tik puikiomis sąlygomis. Palyginus su Nerijaus nuotykiais kelionėje, mano kelionė su KIA Soul EV buvo „rožėmis klota”. Nedygliuotomis 🙂

Labai norėjau susipažinti su tokiu ekstremalu ir dieną, kai Nerijus buvo Kaune po darbų turėjau planą susimatyti. Kaip tyčia, tą pačią dieną per savo durną galvą į gatvės bordiūro kampą suplėšiau Nissan Leaf padangą. Kaip turbūt žinote, Leaf yra modernus automobilis, o moderniems automobiliams atsarginis ratas nepriklauso. Deja, bet padangos nėra tokios modernios ir jas pažeidus toliau važiuoti nepavyksta.

Long story short, kad ir kaip visos aplinkybės klostėsi, negrįžtamai suplėšyta Leaf padanga nesutrukdė man susitikti su Nerijum. Jis irgi neplanuotai užstrigo Kaune – iš pradžių – eilėje prie greito įkrovimo stotelės LIDL parduotuvės kieme, o po to – prie lėtesnės stotelės MEGA prekybos centro kieme. Kaip jis pats sakė – niekur kelionėje nematė tiek daug elektromobilių ir tokių eilių prie įkrovimo stotelių, kaip Lietuvoje. Na, nors vienoje srityje mes pirmaujame!

Nissan Leaf kelionių kaina 

Nors pusę rugpjūčio Nissan Leaf elektromobilis atostogavo, vis tiek spėjau „prisukti” 1109 kilometrus. Jiems nuvažiuoti prireikė beveik 108 kWh namų elektros energijos bei šiek tiek viešųjų įkrovimo stotelių papildymo. Visos mėnesio kelionės kainavo 10.31 Euro, o vidutiniškai šį mėnesį 100 km atstumas man kainavo 1,18 Eur:

Diena Nuvažiuota, km Kelionės kaina, € 100 km kaina, €
1-2 88 1.27 1.44
*3-7 372 2.09 0.56
*8-9 149 0.58 0.39
10 42 0.66 1.58
*23-24 192 1.55 0.80
25-26 85 1.33 1.57
27-29 105 1.64 1.56
30-31 76 1.19 1.57
VISO km 1109 10.31 1.18

Nissan Leaf vs BMW 530d

Anksčiau palyginimui su savo buvusiu dyzeliniu automobiliu skirdavau visą straipsnelį, bet kadangi dabar kieme yra du nuolat važiuojantys elektromobiliai, nutariau šią informaciją apjungti su 100 km kainos skaičiavimais. Tada liks daugiau laiko straipsneliams kitomis, ne piniginėmis temomis.

Kaip ir anksčiau, skaičiuoju, kad BMW 530d vidutiniškai vartojo 7,5l dyzelino, kurio kaina rugpjūtį buvo apie 1 eur/l. Štaip kaip atrodo mėnesio rezultatas:

Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, €
2017-08 Nissan Leaf 1109 10.31 72.86
2017-08 BMW 530d 1109 83.18

Lyginant su ankstesniai mėnesiais – rezultatas gal ir neįspūdingas. Bet visgi – skirtumas nėra mažas ir jis – elektromobilio naudai. Padangos suplėšymas neįskaičiuotas 🙂

Previous articleKIA Soul EV elektromobilio 100 km kaina (2017 rugpjūtis)
Next articleKIA Soul EV vs Nissan Leaf

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here