Atšalus orams kai kuriomis dienomis elektros sąnaudomis pradėjau pasiekti ypatingai taupaus dyzelinio ar hibridinio automobilio sąnaudų ribą. Dvi dienas 100 km atstumas su Nissan Leaf jau kainavo ir daugiau nei 3 eurus. Nusprendžiau įdomumo dėlei papildyti sąnaudų lentelę ir oro temperatūros tą dieną informacija, kurią radau accuweather.com svetainėje.
Pusės gruodžio kelionių apžvalga
Kaip jau minėjau, pasiekiau naują rekordą – gruodžio 12 dieną 100 km su Nissan Leaf man būtų kainavę 3,64 Euro. Tiesa, tą dieną bent du kartus naudojau stovinčio elektromobilio pašildymą, kai kilometrai nesisuko, o elektros kilovatvalandės tirpo.
Nauja informacija – ar ji įdomi / naudinga?
Beje, nustebau, kad meteo.lt nerodo istorinių temperatūros parametrų. Vietoje Lietuviško informacijos apie oro temperatūrą šaltinio teko naudoti accuweather.com. Nesu tikras, ar istorinė informacija ten yra tiksli, bet kol kas geresnio varianto neradau.
Nissan Leaf elektromobilio 100 km kaina
O štai ir pati lentelė su visa informacija:
Data | Išnaudota. kWh | kWh kaina. € | Nuvažiuota. km | Kelionės kaina. € | 100 km kaina. € | Temperatūra | |
2016.12.01 | 8.5 | 0.096 | 35 | 0.82 | 2.33 | -1 +3 | |
2016.12.02 | 9.6 | 0.096 | 37 | 0.92 | 2.49 | 0 -2 | |
2016.12.03 | 19.6 | 0.096 | 88 | 1.88 | 2.14 | -1 -4 | |
* 2016.12.04 | 13.3 | 0.096 | 122 | 1.28 | 1.05 | -2 -8 | |
2016.12.05 | 14.9 | 0.096 | 58 | 1.43 | 2.47 | +2 -2 | |
2016.12.06 | 10 | 0.096 | 37 | 0.96 | 2.59 | +1 -3 | |
2016.12.07 | 11.8 | 0.096 | 43 | 1.13 | 2.63 | -1 -7 | |
2016.12.08 | 11.4 | 0.096 | 50 | 1.09 | 2.19 | +8 -2 | |
2016.12.09 | 7.8 | 0.096 | 36 | 0.75 | 2.08 | +7 +5 | |
2016.12.10 | 11 | 0.096 | 48 | 1.06 | 2.2 | +6 -3 | |
* 2016.12.11 | 17.7 | 0.096 | 239 | 1.7 | 0.71 | 0 -4 | |
2016.12.12 | 14.8 | 0.096 | 39 | 1.42 | 3.64 | -4 -9 | |
2016.12.13 | 15.1 | 0.096 | 48 | 1.45 | 3.02 | -2 -9 | |
* 2016.12.14 | 22.8 | 0.096 | 126 | 2.19 | 1.74 | +1 -3 | |
VISO | 1006 | 18.08 | 1.80 |
Labai smagu matyti/analizuoti statistiką 🙂
Reiktų pagalvoti apie dizainą – kadangi dažniausiai postus peržiūriu per mobilųjį – lentelės niekada netelpa, o šį kartą, lentelė „palenda” ir per PC.
Aš lenteles per mobilų irgi žiūriu, tiesa pavertęs ekraną – lyg ir tilpdavo visad. O šita tai tikrai, netelpa niekaip per mobilų. Reiks kažką galvot.
Tiesa gal dėl rezoliucijos 1920×1080 pas mane per mobilų tilpdavo?
Pas mane irgi rezoliucija tokia. Manau plačios lentelės gali netilpti į ekraną ir čia nieko baisaus (nesvarbu kaip pakreipus telefoną) , tačiau šiuo atveju, jos nesimato, matyt, dėl tamsaus fono 🙂
geras blogas.
nemėgstu rašyti, bet gražindamas skolą už gerą ir man naudingą turinį parašysiu apie lenteles. Gal tiesiog reikia pabandyti paieškoti kitokio būdo jas formuoti, nes ne viskas su jom ir PC (tiksliau MAC) ekrane gerai. Štai kaip atrodo skaitant su Safari:
[img]http://foto.terpe.lt/inkelti/20161227/i82_100_lentele.png[/img]
nežinau ar paveiksliukas matysis, bet bent jau adresas yra.
dar truputį pasižiūrėjau į tas lenteles. Jei autorius neturėjo laiko aiškintis, tai trumpai galiu pasakyti kur šuo pakastas.
Tiesiog wordpress’as formuoja per plačią lentelę ir bet kokioje rezoliucijoje ji užlipa ant dešinio teksto. Iki kažkokios rezoliucijos užlipa fiksuotą dydį, rezoliuciją mažinant nuo kažkokios pradeda užlipinėti daugiau. Taigi yra maksimalus lentelės dydis, kuris pakankamai didelėje rezoliucijoje neužlips ant dešinio teksto, bet jei rezoliucija per maža, tai užlipimas bet kuriuo atveju bus.
Konkretūs skaičiai – maksimalus lentelės dydis ~636 (originale – 738).
Varianto su pločiu 636 vaizdas:
napavyksta kaip tai į komentarą įdėti paveiksliuko, tai tiesiog linkas:
http://foto.terpe.lt/inkelti/20161228/i82_100_lentele2.png
Kuo daugiau duomenų tuo įdomesnė stastitika. Aš asmeniškai dar pasiskaičiuoju ir kwh/100km, galima būtų ir šitą laukeli įtraukti jei nesunku.
Jei pasikeistumet tarifa i ta kuris labiau apsimoka butu dar pigiau! 🙂