Nissan Leaf pirkėjo gidas (2 dalis)

nissan leaf skirtumaiPirmoje Nissan Leaf pirkėjo gido dalyje aprašiau skirtumus tarp įvairių šio elektromobilio metų ir modelių. Antroji straipsnio dalis – apie vizualius skirtumus, su visa krūva juos atskirti leidžiančių nuotraukų.

Man prireikė tikrai nemažai laiko visus šiuos skirtumus išsiaiškinti, tad tikiuosi, kad mano bemiegėmis naktimis surinkta informacija bus naudinga renkantis Nissan Leaf elektromobilį tiek aukcionuose JAV, tiek ir juos perkant iš pardavėjų Lietuvoje. Esu bent jau tikras tuo, kad perskaitę šį straipsnelį lengviau atskirsite pardavėją, kuris “pučia arabus” ir tuo pačiu jį patį galėsite pamokyti.

Nissan Leaf skirtumai po kapotu

2011-2012 metų Nissan Leaf elektromobilio vaizdas po kapotu gana ženkliai skiriasi nuo 2013-2017 metų vaizdo. Tiesiog, 2013 metų modelyje baterijos pakrovėjas yra variklio dalis, o senesniame jis buvo bagažinėje.
Beje, išskirtinis 2016 ir 2017 metų modelio bruožas – variklio blokai neturi Nissan ženkliuko (gal buvo labai brangūs, o gal jų klijai labai pigūs?)

2011-2012 Nissan Leaf 2013-2017 Nissan Leaf

Gera vaizdo po kapotu nuotrauka jums gali atsakyti dar į vieną labai svarbų klausimą – ar apžiūrimas Nissan Leaf turi greito įkrovimo jungtį. S bei SV komplektacijose ji buvo neprivaloma (SV – tik iki 2015 metų). Jei šios jungties nėra – elektromobilis bus tinkamas tik mieste.

S komplektacijos atveju tai dar pasako ar vidutinio greičio kroviklis yra 3.3 kW (nėra greito krovimo) ar 6.6 kW galios (yra greitas krovimas). Skirtumas – mieste pilnai įkrauti išsekusią bateriją vidutinio greičio stotelėje užtruksite 3.5 ar 7 valandas.

Greito krovimo lizdas jungiasi dviem plonesniais oranžiniais kabeliais, o lėto – vienu storesniu. Nuotraukoje žemiau puikia matosi su oranžiniai kabeliai (greitas įkrovimas) kairiau ir vienas storesnis (vidutinio greičio) dešiniau.

Nissan leaf engine

Atkreipkite dėmesį, kad plonieji oranžiniai kabeliukai matomi ir pro skylutes plastikinėje apsaugoje, tad net jei nuotraukos kampas nelabai tinkamas, vis tiek dažniausiai galima suprasti – turi šis Nissan Leaf greito krovimo jungtį ar ne. Atidžiai pažiūrėję į dvi nuotraukas žemiau suprasite, ką bandau pasakyti. Jei skirtumą pastebėjote, galima sakyti, kad jūs jau esate greito įkrovimo ekspertai 🙂

Yra greitas krovimas Greito krovimo nėra

Vaizdas bagažinėje

Nuo 2013 metų dėl pakrovėjo perkėlimo į variklio bloką Nissan Leaf bagažinė tapo talpesnė, mat nebeliko “kalno” už sėdynių. Šis skirtumas turėtų jums padėti nesunkiai atskirti 2011-2012 bei 2013-2017 metų modelius.

2011-2012 metų Nissan Leaf bagažinė 2013-2017 metų Nissan Leaf bagažinė

Dar vienas dalykas, ką galite pamatyti bagažinėje – ar šis Nissan Leaf turi “Premium” paketą su BOSE audio sistema ir 4 vaizdo kamerom (nuo 2013 metų). Tai išduoda metalinis blokas su BOSE ženkliuku. Beje, šis paketas gali būti tik Nissan Leaf SV bei SL kompektacijose, tad jei matote BOSE sistemą – tai tikrai ne S modelis.

Yra “Premium” paketas “Premium” paketo nėra

Nissan Leaf ratai

2011-2012 metų Nissan Leaf, nepriklausomai nuo komplektacijos turėjo vos vieno modelio 16 colių lietus ratlankius.

2013-2014 metų modelis turėjo tris ratlankių variantus, priklausomai nuo komplektacijos:
– S modelis gavo 16″ skardinius ratlankius su plastikiniais gaubtais
– SV modelis liko su 2011-2012 metais naudotais 16″ lietais ratlankiais
– SL modelis gavo naujo dizaino 17″ lietus ratlankius

Nuo 2015 metų senojo 16″ lietų ratlankių dizaino nebeliko, tad:
– S modelis toliau naudoja 16″ skardinius ratlankius su plastikiniais gaubtais
– SV ir SL modelis gavo prieš tai tik SL naudotus 17″ lietus ratlankius

S (2013-2017) SV (2011-2014)
SL (2011-2012)
SV (2015-2017)
SL (2013-2017)

Nissan Leaf galinis aptakas (spoileris)

Dar vienas būdas gan lengvai atskirti SL modelį nuo kitų – apžiūrėti Nissan Leaf galinio dangčio (bagažinės) aptaką (spoilerį). Jei jame matote saulės elementą – tai SL. Jei ne – tai S arba SV. Žinoma, tai galioja tik tokiu atveju, jei automobilis nėra daužtas į galinę dalį ir bagažinės dangtis nėra keistas kitu.

SL (2011-2017) S (2013-2017) / SV (2011-2017)

“Premium” paketo atpažinimas išorėje

Jei matote Nissan Leaf, gaminto po 2013 metų priekį, atkreipkite dėmesį į Nissan logotipą ant įkrovimo jungčių durelių. Jei logotipo viršus ir apačia vienodai prigludę prie durelių – tai modelis, neturintis 4 kamerų “Aroundview” sistemos, o tai reiškia – neturintis ir “Premium” paketo. Priminsiu, į šį paketą, be jau minėtų kamerų, įeina ir BOSE audio aparatūra bei LED priekiniai trumpų šviesų žibintai.

Jei ženkliuko apačia kiek pakilus ir tai atsitiko ne dėl patirto auto įvykio – apačioje po ženkliuku yra kamera. Geriausiai šis skirtumas matosi iš apačios, bet, kadangi tokiu kampu niekas automobilių nefotografuoja, dažniausiai puikiai tinka ir vaizdas iš šono. Priminsiu, kad “Premium” paketo buvimas taip pat garantuoja, kad tai – SV arba SL, o ne S modelis.

Su “Premium” paketu Be “Premium” paketo

Vaizdas Nissan Leaf salone

Audio sistema

Turbūt, lengviausias S modelio atpažinimas – žvilgsnis į Nissan Leaf elektromobilio vidų. Visi S komplektacijos Nissan Leaf (gaminami nuo 2013 metų) turi paprastesnę audio sistemą su mažesniu ekranu nei SV/SL. 2017 metų Nissan Leaf S modelio audio sistema gavo nedidelį dizaino patobulinimą, bet tai vis tiek netrukdo ją lengvai atskirti nuo didesnės.

S (2013-2017) SV / SL (2011-2017)

“Aštri” akis ras dar vieną būdą atpažinti, kad automobilis turi “Premium” paketą, nors ir nematys priekinio logotipo ar bagažinės vaizdo. Tą išduos BOSE ženkliukas, lipdomas ant priekinėse durelėse įmontuotų audio sistemos garsiakalbių grotelių

Su “Premium” paketu Be “Premium” paketo
Salono spalva

Salono spalva 2011-2012 metais buvo tik balta. Jei matote juodos spalvos medžiaginį ar odinį saloną, tai tikrai žiūrite į 2013-2017 metų modelį. Jei baltos – jis gali būti  bet kurių gamybos metų. Na, bet jei žiūrite į 2013 metų automobilį ir jo salonas baltas, o bagažinėje – “kalnas”, tai ne 2013, o 2012 metų modelis.

2011-2012 metų salonas 2013 metų ar naujesnis salonas
Odiniai sėdynių apmušalai

Kaip jau minėjau anksčiau, odiniai sėdynių apmušalai yra tik Nissan Leaf SL komplektacijoje nuo 2013 metų. Salono spalva – tik juoda ir jo su kitokiu salono tipu tikrai nesumaišysite:

Nissan Leaf vairas

Jei turite gerą Nissan Leaf vairo nuotrauką, jis jums irgi gali šį tą pasakyti apie apžiūrimą automobilį:

  • Jei vairas juodas – tai modelis nuo 2013 metų. Jei baltas – gali būti bet kurių metų nuo 2011 iki 2017 (sutampa su salono spalva)
  • Jei vairas baltas ir ant jo nematote “ECO” mygtuko dešinėje apačioje – tai 2011-2012 metų modelis
  • Kruizo kontrolė buvo S komplektacijos neprivalomas priedas, tad dalis 2013-2017 Nissan Leaf S kruizo kontrolės neturi. Tai liudija tuščia mygtukų vieta dešinėje
SV/SL 2011-2012 S/SV/SL 2013-2017

Na ir pabaigai – kruizo kontrolė buvo S komplektacijos neprivalomas priedas, tad dalis 2013-2017 Nissan Leaf S kruizo kontrolės neturi. Tai liudija tuščia mygtukų vieta dešinėje.

Kruizo kontrolė yra Kruizo kontrolės nėra

 

9 mintys apie „Nissan Leaf pirkėjo gidas (2 dalis)“

  1. Gal truputuka ne i tema klausimas, bet gal esi domejesis elektriniais Fiat 500? Kiek matau, kartais buna atsiveza i lieuva ir tokius, ir kaina gaunasi kiek pigesne uz nissana.

    1. Man asmeniškai FIAT netinka, nes turiu tris vaikus, tad mašiniukas fiziškai per mažas. Kita vertus – tikrai neatsisakyčiau išbandyti ar kelis mėnesius pavažinėti. Automobiliukas turėtų būti lengvesnis, variklis galingesnis, tad važinėti turėtų būti tikrai smagu.
      Nuvažiuojamas atstumas panašus, tad tikrai būtų vertas konkurentas tiems, kam Nissan Leaf kiek per didelis. Mano požiūriu didžiausias jo minusas – nėra greito krovimo galimybės, tad lieka tik važinėjimai mieste / artimam užmiestyje. Jei tai tenkina – manau, tikrai svarstytinas variantas.

  2. Super apžvalga pirkėjui. Trečia dalis galėtų būti apie leaf spy ir baterijos buklės tikrinimą.

    1. Teisybė – europiniuose veikia. Galima išjungti / įjungti kondicionierių / šildymą bei stebėti įkrovimą ir važiavimo bei ekonomiškumo istoriją.

  3. Ar galima vizualiai ar pagal kokius skydelio oarodymus atskirti kokia baterija konkreciame leafe 24 kwh ar 30kwh?

    1. Jei matote 200 ar daugiau km – labai tikėtina, kad 30 kWh. O šiaip, pagal A ar B raidę VIN numeryje matosi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *