Nissan Leaf 2017 vs 2016

dsc_0599-1Už lango 2017 metai, o truputį anksčiau –  2016 metų pabaigoje JAV Nissan pardavimų salonuose pasirodė Nissan Leaf 2017 metų modelis. Taigi, laikas pažiūrėti, ar sulaukėme kokių nors naujienų, lyginant šį Nissan Leaf modelį su 2016 metų modeliu.

Nissan jau senokai žadėjo naują Leaf, bet jo debiutas vis nukeliamas. Jau žinome, kad 2017 metų modelis ir vėl bus tokio pat dizaino, kaip ir pirmasis Leaf, pradėtas pardavinėti 2010 metais. Automobilių pramonės standartais – tai labai ilgas laiko tarpas. Tiesa, techniškai Nissan Leaf 2013 ir vėlesni modeliai buvo gerokai patobulinti, lyginant juos su 2011-2012 metų, bet išoriškai keitėsi tik kėbulo spalvų pasirinkimas.

Nissan Leaf 2017 pokyčiai

2017-nissan-leaf2016 metais pagaliau sulaukėme bent šiek tiek talpesnės – 30 kWh baterijos. Po to paties aljanso gaminamo Renault Zoe elektromobilio baterijos atnaujinimo iki 41 kWh buvo gandų, kad ir Leaf 2017 gaus tokį atnaujinimą. Deja, 2017 metų Nissan Leaf vis dar siūlomas tik su 30 kWh talpos baterija. Kadangi naujas Leaf ne už kalnų, tikėtina, kad talpesnės baterijos pirmos kartos Leaf nebegaus.

Vienintelis Nissan Leaf 2017 pasikeitimas, lyginant su 2016 metais – talpesnė 30 kWh baterija siūloma su bet kuria komplektacija. Jei 2016 metais talpesne baterija galėjo pasigirti tik turtingesnės SV bei SL komplektacijos, šiemet visos trys JAV rinkai siūlomos komplektacijos turi vienodą, didesnę bateriją. Ta proga pigiausia S komplektacija pabrango 1.600 USD ir šiuo metu oficialiuose kainynuose visų Nissan Leaf kaina viršija 30.000 USD. Naują Nissan Leaf 2017 S šiuo metu galima įsigyti už 30.680 USD, SV – už 34.200 USD, o SL – už 36.790 USD.

Nuvažiuojamas atstumas 2017 metais nesikeičia ir lieka toks pats, kaip ir 2016 metų turtingesnių SV / SL komplektacijų – 172 km.

Nissan Leaf 2017 ir konkurentai

2016-nissan-leaf-standard-equipped-with-17-inches-tires-and-alloy-wheelsPaprastai Nissan Leaf nuolat buvo lyderis, tad nenuostabu, kad jis vis dar yra populiariausias elektromobilis pasaulyje. Nuo antros bei trečios vietos jį skiria nemaža praraja. Taip yra todėl, kad kiekvienas panašios kainos konkurentų išsiveržimas į priekį sulaukdavo Nissan atsako.

Kaip pavyzdį galima paimti Kia Soul EV mestą iššūkį 2015 metais.  Tuo metu Nissan Leaf matavimuose pagal EPA metodiką pasiekdavo 135 km atstumą. Kia Soul EV trupam išsiveržė į priekį ir pasiūlė 150 km už panašią kainą. Nissan atsakė su 2016 metų Leaf ir 172 km nuvažiuojamu atstumu.

Ar nauji lyderiai perims populiarumo laurus iš Nissan Leaf 2017? Pasvarstymai apie tai – kitame straipsnelyje jau netrukus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *