100 km elektromobiliu kaina

Pagaliau baigėsi žiema! Na, bent jau kalendorinė tai tikrai. Kartu su atėjusiu pavasariu ir parskridusiomis gulbėmis laikas suskaičiuoti, kiek gi kainavo paskutinio žiemos mėnesio elektromobilio Nissan Leaf kelionės. Tiesa, mano Nissan Leaf vasaris buvo turbūt pats „nerezultatyviausias” kilometrų mėnuo, mat beveik 2 savaites praleidau kelionėse, o elektromobilis tuo metu važiavo labai nedaug.

Vasarį buvo visko – ir pakankamai šaltų dienų su -13 laipsnių šalčio, ir labai šiltų (kaip tokiam metų laikui), tad ir kelionių kainų rezultatai – labai skirtingi. Paskutinė vasario diena nustebino tikra pavasariška šiluma, o Leaf negalėdamas tuo atsidžiaugti Kovo 1 rytą nuteikė ypač optimistiškai – jis planavo, kad galės įveikti net 158 km! Optimistas 🙂

Vasario pasiekimai

Nedaug kilometrų ir vos viena kelionė už Kauno ribų. Taip pat ir vos vienas krovimas viešoje įkrovimo stotelėje. Rodos, pasiekimų, kuriais galima būtų girtis nėra, bet ko verta ta viena vieša stotelė, iš kurios dėl laiko trūkumo „išlupau” vos kelis kilovatus. Tai – pirmoji GREITO ĮKROVIMO STOTELĖ KAUNE!!!

Taip – Kaune jau yra greito įkrovimo stotelė. Ir tai – ne stotelė prie 9 forto, kurią vis žada pastatyti, bet stotelė prie naujos LIDL parduotuvės, atsidariusios paskutinėmis vasario dienomis. Pagaliau ir Kaune yra galimybė greitai įkrauti elektromobilio baterijas, kas ypač aktualu talpesnes baterijas turintiems Tesla elektromobilių savininkams.

Smagu, kad turime šią pirmą stotelę prie LIDL, bet liūdina kitas faktas. LIDL, būdama žemų kainų nelabai didelė maisto parduotuvė gali investuoti į ateitį ir į greito įkrovimo elektromobilių stotelę, o tokie grandai kaip Akropolis, kurių šimtuose parduotuvių vartomi milijonai eurų, to daryti nesivargina. Tikėkimės, LIDL pavyzdys bus užkrečiamas ir jau artimiausiu metu stoteles rasime bent jau prie didžiausių prekybos centrų.

Mėnesio sąnaudų rekordai

Vasarį maksimalią 100 km kilometrų kelionės kainą pasiekiau spaudžiant nemenkam šaltukui nuo -12 iki -14. Tą dieną mano 100 km kelionė kainavo 3,7 Eur. Sakysite, tikrai nemažai – beveik kaip dyzelis. Iš dalies – jūsų tiesa. Iš kitos pusės, abejoju, kad taupūs dyzeliai savo taupumą galėjo įrodyti ir esant tokiai oro temperatūrai.

Džiugesnė naujiena – paskutinę vasario dieną džiuginusi šiluma pirmą kartą po ilgo laiko leido įveikti daugiau nei 100 km viena įkrova. Vidutinis žiemą nuvažiuojamas atstumas svyruodavo tarp 70 ir 90 km, o šią dieną įveikus 91 km Leaf prietaisų skydelyje vis dar švietė dviženklis baterijos procentų likutis, reiškiantis panašų likusį nuvažiuoti atstumą.

Tuo pačiu paskutinė žiemos diena, kurią sunkiai galima būtų pavadinti žiema, atnešė ir kitą rekordą – 100 km kelionė tą dieną man kainavo 2 Eur. Vis dar ne tikros vasaros be šildymo sistemos naudojimo rezultatas, bet tai vis tiek labai geras rezultatas.

Lentelė

Kadangi, kaip jau minėjau, praktiškai visos kelionės buvo mieste, o rekordais ir nauja stotele jau pasidžiaugiau, ilgiau jūsų nekankinsiu ir pateiksiu viso mėnesio lentelę. Viso per mėnesį įveikta 1064 km, o vidutinė 100 km kaina vasarį buvo 2,57 Eur. Detalės, kaip visada – žemiau:

Diena Išnaudota, kWh Nuvažiuota, km 100 km kaina, € Temp.
1 10.9 35 2.99 -3 -5
2 12.1 43 2.70 0 -3
3 10.2 41 2.39 -1 -2
6 17.4 56 2.98 -3 -8
7 20.4 57 3.44 -6 -13
8 15.8 41 3.70 -8 -14
9 15.6 47 3.19 -3 -9
10 10.7 38 2.70 -3 -11
14 18.9 67 2.71 5 -6
16 23.1 81 2.74 3 -2
17 7.7 35 2.11 3 0
18 14.8 67 2.12 4 1
20 12.8 50 2.46 4 2
23 19.7 69 2.74 5 2
24 10.9 44 2.38 2 -3
25 14.8 80 1.78 2 -3
26 15 122 1.18 4 -3
28 19 91 2.00 10 2
VISO 269.8 1064 2.57

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here