Besiknaisiodamas interneto platybėse užtinku įdomių faktų apie Nissan Leaf, tad nusprendžiau, kad laikas juos pradėti kaupti vienoje vietoje. Tikiuosi šį įrašą nuolat papildyti.
Taigi:
- Kodėl Nissan Leaf priekiniai žibintai „iššokę” iš kėbulo linijų?
Ogi taip sukuriamas oro srautas, apeinantis šoninius veidrodėlius. Taip sumažinamas pasipriešinimas orui ir tuo pačiu – vėjo garsas salone
- Standartiškai, Nissan Leaf neturi atsarginio rato – yra tik kompresorius ir putos, bet Australijoje parduodamas leaf tokį ratą turi:
- JAV rinkai skirtas modelis kažkodėl neturi lietaus daviklio, nors Britanijoje tai – standartinė įranga. Matyt Amerikoje nelyja 🙂
- Nissan Leaf yra toks tylus, kad jam judant į priekį nedideliu greičiu pėsčiųjų ausis pasiekia ne tikras elektrinio variklio garsas, bet specialus, panašus į troleibuso skleidžiamą triukšmą garsas, kurį „įgarsina” garsiakalbis. Važiuojant atbulom Leaf garsiakalbis sako „pyp – pyp – pyp”, kaip tai daro sunkvežimiai ar kitos „rimtesnės” darbinės priemonės. Štai, kokie tai garsai
- Nissan Leaf baterijos – ne bagažinėje, kaip daug kas įsivaizduoja. Jos – po sėdynėmis:
- Nissan Leaf priekyje po kapotu – labai panašus į įprastą automobilį vaizdas. Ten yra variklis, stabdžių stiprintuvas, aušinimo skystis, kondicionierius ir panašūs dalykai:
Įdomu, kodėl būtent į troleibuso panašus garsas. Gi galima būtų įgarsint, ką nori ir dar duot tipo kaip ringtoną pasirinkt 😀
Panašu, kad tą garsą „girdi” kurtieji. tad jo paskirtis – būti išgirstam būtent jų.
Jei leaf pagrinde kalifornijoje pardavinejo tai nenuostabu kad nėra lietaus daviklio 🙂
Maniškis iš Teksaso. Lietaus gal ir nedaug, bet visgi yra. Vienas kolega komentavo, kad UK leaf’o daviklis pakankamai prastas, tai gal bijodami teismų jav tiesiog jo nedėjo 🙂
Manau kad galima ta garsa patiuninti ir sudeti koki rimtesni 🙂
Kadanors reiks pabandyt – ypač galinis pypsėjimas „užknisa” 🙂
Manau važiuojant atbulinio pypsėjimas yra tik USA versijoje, aš vairuoju nuosavą e-nv200 (kuris šiuo metu remonto dirbtuvėse dėl abs ir regeneracinių stabdžių gedimo, tai tenka vairuoti Leaf), tai pypsėjimo nėra, o garso tikrai neprilyginčiau prie troleibuso 🙂
Leaf, kaip ir e-nv200 (juos gamina Ispanijoj), turi lietaus daviklį, bet jis veikia tikrai „lievai”, nes jei tirštas rūkas, arba priekinis langas apšalęs – jam atrodo, kad lyja. Turiu Lexus GS 98, jis taip pat turi lietaus daviklį, bet jis veikia ne vien įjungiant valytuvus, bet ir tuo pačiu įjungiant artimąsias šviesas.
Esu labai nusivylęs Leaf žibintais, kiek esu vairavęs automobilių, net iš USA mano importuotas GT3000 su Sylvania (keičiasi ne lemputė, o visas žibintas) technologija, šviečia nepalyginamai geriau.
Ir galinės sėdynės labai nuvylė, nežinau kaip USA spec, bet UK spec atsilenkia nugarinė dalis, kuri atsigula ant sėdimos vietos, prarandama labai daug cargo vietos.
E-nv200 taip pat turi pilną atsarginį ratą.
Priekis padarytas labiau aerodinamiškesnis, negu dyzelinio varianto.
Kas liečia vieta po ” variklio dangčiu”, tai e-nv200 turi jos labai daug, kartais perveždamas krovinius – nemažai susideda būtent ten. Kairėj pusėj yra tiek vietos, kad telpa R15 „lietnykas” su padanga. Dešinėj truputi mažiau.
Keista, bet mano Leaf žibintai šviečia super. Labai dažnai mirksi priekyje atvažiuojantys, kad išsijungčiau „ilgas”. Tiesa, komplektacija SL (Jav modelio – geriausia) ir žibintai LED. O va atsarginį ratą vieną dieną gal ir aš įtvirtinsiu ten, kur Australiškam Leaf jis yra.
Sėdynės atsigula ant sėdimos dalies, tad tikrai cargo aukštis labai sumažėja nuo to. Dideliems kroviniams ir didelei šeimai, deja, netinka.
Pamiršau paminėti, kad nuvažiuoju 300-900 km kasdien, Leaf priekinės sėdynės labai patogios važiuoti (ne tokios patogios kaip e-nv200, bet), ir nelabai patogios nuspausti, kol kraunasi. Galinė sėdynė labai patogi miegoti, nes yra praktiškai plokščia.
Leaf 2015 birželio. Žinau ir mačiau, kad pirmos kartos (iki 2013 pradžios) sėdynės yra kitokios, taip pat bagažinės yra kitaip suprojektuota.
Būtent dėl galinių sėdynių ir bagažinės dizaino – Peugeot iOn lenkia Leaf, nors elektromobilis ir vizualiai žymiai mažesnis, bet į Peugeot galima pakraut daugiau.
Kas liečia e-nv200, buvom pakrovę toną (nors rekomenduojamas max 770kg), važiavom 200 km autostradom, nuvažiuojamas atstumas nepasikeitė, tik sunkiau iš vietos buvo startuot (gal čia labiau psichologija, nes buvo palaidos laminuotos grindų lentelės sukrautos), visą laiką važiavom 90km/h, nes stabilumo trūkumas buvo tikrai jaučiamas.