Automobilio pirkimas iš Amerikos (6 dalis)

ea2fe619b2db1cf2_af70361b84d6f8Šeštoji straipsnelių serijos apie Nissan Leaf pirkimą iš Jav – su pavyzdžiu, kokių norėtųsi, jog būtų mažiau. Ne vienas esame girdėję apie Lietuvos automobilių pardavėjų “subtilumus” klastojant ridą, slepiant trūkumus su drožlėmis reduktoriuje, gydant variklį “daktaru” ir pan.

Taigi, nors šis – ketvirtasis pardavėjas bendravo gerokai maloniau, buvo paslaugus, mandagus ir sudarė draugiško bei gero pardavėjo įspūdį, informacijos apie jo parduodamą Nissan Leaf paieškos rezultatas stipriai nuvylė.

Važiuodami namo dar spėjome su žmona apsikeisti teigiama nuomone apie ką tik sutiktą pardavėją. Kaip bebūtų keista, žmona, lyg nujausdama, pasakė, kad malonus bendravimas nebūtinai reiškia analogišką istoriją, tad nereikėtų pasitikėti tokiu pardavėju.

Nissan Leaf riedėjo smagiai, iš išorės atrodė tvarkingai suremontuotas. Paklausus analogiško klausimo, apie tai – kas remontuota, sužinojau, kad keistas priekinis bamperis, galinis bamperis, bagažinės durelės ir visas automobilis buvo perdažytas, mat spalva – baltas perlas yra įnoringa ir pataikyti tokią pačią, dažant tik kai kurias dalis – praktiškai neįmanoma.

Cituojant pardavėjo žodžius – automobilis buvo nestipriai muštas į priekį ir galą bei perdažytas. Bet ar tikrai taip buvo?

Kaip ir pirmos gyvos apžiūros atveju (trečioje šios straipsnelių serijos dalyje), nufotografavau VIN numerį. Grįžus namo ir pasinaudojus google paieška nieko gero rasti nepavyko, mat automobilis JAV aukcione buvo parduotas jau seniai – 2014 metų gruodį. Tai sukėlė pirmą įtarimą – kur gi automobilis buvo 1,5 metų?

Nuotraukos dalinai atsakė į šį klausimą – matyt ilgokai buvo ieškota dalių ir remontas užtruko. Štai, kaip atrodo “nestipriai į priekį ir galą muštas” Nissan Leaf:

ea2fe619b2db1cf2_2cc204373d9667 ea2fe619b2db1cf2_e51f49a2c99983
ea2fe619b2db1cf2_0f2dbfc92711c3 ea2fe619b2db1cf2_af70361b84d6f8


Dėl priekinės dalies klausimų nekilo – mušimas tikrai nestiprus, nors keičiamų dalių – gerokai daugiau nei pirmo gyvai apžiūrėto Nissan Leaf atveju – kapotas, sparnas, vienas priekinis žibintas ir bamperis bei tai, kad buvo po bamperiu smūgio vietoje.

Na, o galinės dalies man apibūdinti “nestipriai mušta” liežuvis neapsiverstų. Tikiu, kad Lietuvos meistrai “lipdo” ir gerokai baisiau atrodžiusius automobilius, bet aš žinojau, kad tokio tikrai nenoriu. Juk bus labai pikta, kai apynaujas automobilis po kelių metų pradės rudyti, o dažai nuo nemažo paslėpto “špakliaus” sluosnio – skilinėti.

Taigi, kaip jau supratote, šio automobilio tikrai nepasirinkau.

Kriterijai:

  • nesąžiningas pardavėjas
  • stipriai sumuštas galas
  • neaiški remonto kokybė (turint omenyje pardavėjo subtilumus)

Pliusai:

  • 2013 metai
  • juodas medžiaginis salonas
  • pusėtina kaina – 12950 Eur (nors įvertinus buvusių pažeidimų mastą ji nebebuvo tokia jau gera)

Na ir paskutinėje šios straipnelių serijos dalyje – apie dar vieną mano pasirinktą ir apžiūrėtą Nissan Leaf, kurį ir nupirkau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *