Nissan Leaf 2014 vs 2013

Nissan Leaf 2014 cameraNissan Leaf 2014 metus pasitiko atnaujintu modeliu, bet pakeitimai – labiau kosmetiniai. Ypač, palyginus su 2013 metais, kai pasikeitė praktiškai viskas, kas buvo viduje.

Ankstesniuose įrašuose minėjau, kad visi 2011-2012 metų Nissan Leaf buvo pagaminti Japonijoje, o nuo 2013 metų pradėta gamyba JAV bei Jungtinėje Karalystėje, taigi 2014 metų automobiliai parduodami JAV buvo pagaminti JAV.

2014 metų pradžioje buvo pasiektas pirmas apvalus skaičius Nissan Leaf modelio istorijoje – 2014 sausį bendri pardavimų skaičiai pasaulyje pasiekė 100000 vienetų. Šis skaičius pagerino dar vieną rodiklį – skaičiuojant nuo 2010 metų pagamintus elektromobilius, Nissan Leaf užėmė 45% pasaulio elektromobilių pardavimų. Žinant, kokia konkurencinga yra automobilių rinka, tai – įspūdingas rezultatas.

Proto balsas grąžino kamerą

Vienas iš pasikeitimų 2014 metų modelio kataloge – galinio vaizdo kamera tapo standartine įranga perkant bet kokį įrangos paketą – S, SV ar SL. Taip buvo panaikintas nevisai suprantamas sprendimas, padaręs taip, kad dalis geresnės SV ar geriausios SL komplektacijos Nissan Leaf 2013 metų modeliai, kitaip nei 2011-2012 metais, neturėjo galinio vaizdo kameros, kai Nissan Leaf 2013 S komplektacijose ji sutinkama gan dažnai (dėl bendro paketo su, sakyčiau, būtinu 6.6 kW įkrovikliu bei sparčiojo krovimo jungtimi).

Nuvažiuojamas atstumas padidėjo, bet niekas nepasikeitė?!

Nors deklaruojamas nuvažiuojamas atstumas pagal EPA skaičiavimo metodiką lyginant su 2013 metais padidėjo, realiai techniškai niekas nepasikeitė. Klausiate – kaip gi gali taip būti? Pasirodo – gali.

Nissan gamintojai visą laiką rekomenduodavo baterijas krauti ilgo gyvenimo “long life” režimu, neviršijant 80%. Taigi EPA rodiklis būdavo gaunamas išvedus vidurkį tarp nuvažiuojamo atstumo įkrovus bateriją iki 100% bei nuvažiuojamo atstumo įkrovus bateriją iki 80%.

Na, o pakeitus skaičiavimo metodiką, pasikeitė ir rezultatas. Taigi Nissan Leaf 2014 metais pagal naująją EPA metodiką jau galėjo nuvažiuoti 135 km, o ne 121 km, kaip anksčiau (84 ir 75 mylias atitinkamai).

Nissan Leaf 2014 metų skaičiukai

Viso per 2014 metus pasaulyje pavyko parduoti  61507 Nissan Leaf elektromobilius – gerokai daugiau nei 2013, kai buvo parduota 47716 vienetų.

Įrašas apie Nissan Leaf 2015 metų modelį – jau netrukus.

4 mintys apie „Nissan Leaf 2014 vs 2013“

    1. Be kameros tai ne stebuklas – mano 2013 SL net neturėjo jos, kaip ir visi 2013 SL be Premium paketo. Na, bet su tokiu ekranu tai neteko matyt. Matyt “special edition” 🙂

  1. Sveiki
    Turiu toki klausima
    Ar nuo 2013 metu gaminamuose visuose Leaf yra idiegta nauja sildymo sistema (silumos siurblys) ar dar S komplektacijos automobiliuose buna seno tipo sildymo sistema?
    Ar yra kokia galimybe isoriskai nustatyti/pamatyti kokia sildymo sistema idiegta?

    1. SV / SL nuo 2013 metų visi turi šilumos siurblį. S – visi turi teną. Ir taip iki 2017 metų. Jei pagal audio sistemą / ratus matote, kad tai S, jis šilumos siurblio neturės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *