Nissan Leaf 2011 elektromobilis

Nissan Leaf 2011 modelisNissan Leaf 2011 metų elektromobilio parašymu pradedu dar vieną seriją įrašų – visų gamybos metų Nissan Leaf iš JAV automobilių apžvalgą. Pasistengsiu surinkti vienoje vietoje visą informaciją, kuri padės išsirinkti jums tinkamą Nissan Leaf elektromobilį.

Tiesa, informacija yra apie JAV rinkai skirtą modelį, kurių Lietuvos keliuose ir yra daugiausia dėl kainos subsidijų ir kitų plonybių, apžvelgtų ankstesniame straipsnelyje.

Taigi, Nissan Leaf Amerikoje ir Japonijoje pradėtas pardavinėti 2010 metų gruodį ir tai – 2011 metų modelis. Šių metų modelis turėjo du įrangos paketus – SV ir SL.


2011 Nissan Leaf InteriorIšskirtinis 2011 ir 2012 metų gamybos Nissan Leaf bruožas – šviesus salonas. Taigi, nors išoriškai skirtumus tarp metų pamatyti gan sunku, jei matote Leaf su šviesiomis sėdynėmis (marketinginis pavadinimas – partially recycled light gray cloth seat fabric), labai tikėtina, kad tai – 2011 arba 2012 metų modelis.

Nissan Leaf 2011 modelio Bendros savybės:

Variklis

2011 Nissan Leaf Engine

  • Elektrinis, 80 kW (110 arklio galių) motoras

Pavarų dėžė

  • nėra – vienos nuolatinės pavaros sujungimas

Baterija  ir įkrovimas

2011 Nissan Leaf without quick charge port 2011 Nissan Leaf with quick charg port 2011 Nissan Leaf Trunk

 

 

 

 

  • 24 kW ličio jonų
  • 3,3 kW įkroviklis elektromobilyje
  • Greito įkrovimo jungtis (pasirenkama opcija SV įrangos pakete, standartinė – SL pakete)
  • Įkroviklis su buitiniu elektros kištuku (Amerikoje – 110V, tad Lietuvoje jį reikia arba perdaryti, arba pirkti tinkantį 220V

Nuvažiuojamas atstumas

  • 117 km pagal EPA vertinimo sistemą
  • 175 km pagal NEDC vertinimo sistemą

Salonas

  • Šildomos priekinės bei galinės sėdynės
  • Šildomas vairas
  • 5 sėdimos vietos (Nissan teigia, kad suaugusiems, bet realiai – 3 vaikiškos kėdutės gale telpa „iš bėdos“)

Komfortas

  • Klimato kontrolės sistema
  • Tamsėjantis galinio vaizdo centrinis veidrodėlis
  • Reguliuojamas vairo aukštis

Elektronika, garso sistema ir gadget‘ai

  • Intelektualus raktas
  • Elektromobilio įjungimo / įšjungimo mygtukas
  • Bluetooth telefono pajungimo galimybė
  • 7“ navigacijos sistema
  • Carwings programinė įranga (dabartinis pavadinimas EV connect)
  • MP3 grotuvas
  • XM palydovinis radijas (Lietuvoje nenaudingas)
  • AUX 3,5 mm jungtis
  • USB jungtis tinkanti iPod bei kitų suderinamų įrenginių pajungimui
  • 6 garsiakalbiai
  • Audio sistemos valdymas mygtukais ant vairo
  • Radijo antena su mėlynos spalvos akcentu (!!!)

Važiuoklė ir ratai

2011 Nissan Alloy wheel

  • Priekyje – nepriklausoma su stabilizatoriumi
  • Gale – torcioninė su integruotu stabilizatoriumi
  • Elektrinis vairo stiprintuvas
  • ABS – stabdžių antiblokavimo sistema
  • EBD – elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema
  • Elektroninis stovėjimo stabdis
  • Energiją regeneruojanti stabdžių sistema
  • 16“ 5 stipinų lieti aliuminio ratlankiai
  • 205/55 R16 padangos
  • Nėra atsarginio rato – tik padangos taisymo komplektas
  • VDC – dinaminė kontrolės sistema
  • TCS – sukibimo kontrolės sistema
  • TPMS – padangų slėgio kontrolės sistema

Tik automobilių brošiūrose minimi „privalumai:

  • Kėbulo spalva dažytas priekinis ir galinis bamperiai, kėbulo spalvos priekinės grotelės, chromuotos durų rankenėlės, „unikalus“ Zero Emission ženkliukas J, aerodinaminiai žibintai, aerodinaminės dugno apsaugos bei difuzorius, šildomi kėbulo spalvos galinio vaizdo veidrodėliai, saulės UV mažinantis priekinis stiklas, galinis spoileris, bekontaktė durų atidarymo sistema, centrinio durų užrakto sistema, elektra valdomi šoniniai langų pakėlėjai (vairuotojo – su automatinio uždarymo atidarymo galimybe !!!), 2 puodelių laikikliai … ir dar visa krūva ypatingai išskirtinių „featurų“…

Kuo gi skyrėsi 2011 metais parduodami Nissan Leaf SV ir SL?

Ypatybė 2011 SV 2011 SL
Greito krovimo jungtis Pasirenkama įranga
Rūko žibintai priekyje Standartinė įranga
Galinio vaizdo kamera Standartinė įranga
Galinis spoileris su saulės baterija Tik spoileris, be baterijos Standartinė įranga
Automatiškai įsijungiantys priekiniai žibintai Standartinė įranga
Bagažinės uždangalas arba „štorkė“ (!!!) Standartinė įranga
Homelink sistema Standartinė įranga

Spalvų pasirinkimas

2011 Nissan Leaf exterior colors

  • Žydra (Blue Ocean)
  • Raudona (Cyanne Red)
  • Perlo balta (Glacier Pearl)
  • Sidabrinė (Brilliant Silver)
  • Juoda (Super Black)

 

Apie 2012 metų modelį bei skirtumus nuo 2011 – kitame straipsnelyje

4 mintys apie „Nissan Leaf 2011 elektromobilis“

  1. kažkaip 101 % gaunasi 🙂 man tai mažai tikėtina, kad mažiausiai juodų pagaminta… kažkaip toks jausmas, kad skelbimuose, būtent tokie ir dominuoja 🙂

    1. Matyt, 1% nepasiekė prekybos, todėl ir 101 🙂
      O spalvų statistika būtent 2011 metų modelio, tad gali būt, kad tais metais juoda dar nebuvo labai madinga.

  2. Sveiki,

    Paskaitinėjau amerikietišką owner manual’ą ir kilo diletantiškų klausimų. Specifikacijoje norodyrtas įkroviklis 3.3kW (arba 6.6kW naujesniuose modeliuose).
    1. Ar tas kroviklis naudojamas kai kraunama namie iš 240V tinklo?
    2. Ar krovimo laidas yra paprastas laidas ar ten dar kokios nors elektronikos papildomai pridėta?

    Iš anksto dėkoju už atsakymus.

    1. Nissan Leaf turi vieną arba du krovimo lizdus. Greito krovimo lizdas ChaDemo yra opcija, kurios pigesnėse komplektacijose nėra. CHAdeMO krovimas vyksta tik greito krovimo stotelėse (šiuo metu Vievyje, Elektrėnuose, Vilniuje prie operos ir baleto teatro, lidl, akropolio ir abb ofiso bei Klaipėdoje). Šis lizdas yra nuolatinės srovės ir krovimas ABB stotelėje vyksta 50kW galingumu.

      Antrasis lizdas – Type 1 arba SAE J1772 – priklausomai nuo metų, kaip paminėjote, yra 3,3kW arba 6,6 kW maksimalaus galingumo ir į jį jungiasi tiek buitiniai krovikliai iš namų rozetės, tiek ir miesto krovikliai, galintys duoti tuos 6,6 kW. Tiesa, europoje yra patvirtintas Type 2 Mennekes, o ne Nissan naudojamas Type 1 standartas, tad norint Nissan Leaf krauti pvz. prie Kauno Megos ar Vilniuje prie verslo trikampio, reikalingas Type1 į Type2 perėjimas.

      Atsakymai į jūsų klausimus būtų tokie:
      1. Taip, tas kroviklis naudojamas kraunant iš 220v namų tinklo, taip pat iš mieste esančių Type 1 ir Type 2 įkrovimo stotelių.
      2. Laidas yra paprastas, jei jungiate prie miesto kroviklių, bet jis skirtas ne tik įtampai perduoti, bet ir komunikacijai tarp stotelės ir automobilio (pvz. Type 2 į Type 1). Jei jungiate buitinį kroviklį, jis turi “gudrią dėžutę”, kuri atlieka komunikavimo su automobiliu funkciją.

      P.S. Amerikoniškas įkroviklis būna 110V, o ne 220V, tad jį reikia pritaikyti arba pakeisti. Lietuvoje yra kelios kompanijos kurios tuo užsiima. Pavyzdys – Jonelis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *