Elektromobilio Nissan Leaf kilometro kaina (spalis)

nissan leaf kilometro kainaBeveik baigėsi spalis, laiką persukome, kai kuriose prekybos vietose prasidėjo Kalėdinė prekyba. Na, o kol vis dar neturime sniego, atėjo laikas suskaičiuoti statistiką ir pažiūrėti, kaip elektros sąnaudas įtakojo pirmas šaltis ir kokia buvo Nissan Leaf kilometro kaina spalį.

Praktiškai visą spalį važinėjau su įjungtu šildymu (anksčiau to reikėdavo ypač retai). Taip pat 80% laiko naudojau vairuotojo sėdynės bei 50% laiko – vairo šildymą. Taip, praktiškai visi Nissan Leaf turi šildomą vairą ir jis šaltais rytais yra puikus dalykas.

Naujas iššūkis  

foggy-windowKai prasidėjo lietingos dienos, pastebėjau naują elektromobilio minusą. Turbūt žinote, kad įprastus vidaus degimo variklius turinčiuose automobiliuose dalis oro srauto nukreipiama į priekinį stiklą. Net ir tada, kai nustatote jo pūtimą į kojas ar kitas vietas, dalis jo vis tiek pasiekia priekinį stiklą, taip užtikrinant, kad jis rasotų gerokai mažiau.

Elektromobiliuose šilumos pertekliaus nėra, tad per lietų išjungus salono šildymą / kondicionavimą priekinis stiklas per kelias sekundes aprasoja. Kartais, prisišildžius saloną, galima būtų išjungti šildymą, bet atsisakyti tokios energijos taupymo idėjos priverčia momentaliai rasojantis langas.

Tiesiog paprastas vidau degimo variklis kaista, jį reikia aušinti ir nedidelis šilto oro srautas nukreiptas į priekinį stiklą yra ne energijos praradimas, o pliusas aušinimui. Elektromobilio variklis neturi problemos su kaitimu, bet ir nesuteikia beveik nemokamo šildymo – kiekvienas šilumos laipsnis kainuoja. Taigi, vienas pliusas – nėra perkaitimo rizikos, iššaukia minusą – nėra nemokamos šildymo energijos.

Rasojančio stiklo sprendimo paieška 

nissan-leaf-intake-grillKadangi stiklo rasojimas tikrai nervino, pradėjau ieškoti, ką gi siūlo ir kaip šią bėdą sprendžia kiti Nissan Leaf elektromobilio vairuotojai. Prisiskaitęs internetinių forumų radau informaciją apie neįtikėtinai kvailai atrodantį patobulinimą – apriboti šviežio oro patekimą į saloną.

Tokį pasiūlymą radau temoje, kurioje diskutavo Nissan Leaf savininkai iš gerokai šaltesnių planetos kampelių nei Kalifornija, tad nusprendžiau, kad nors ir kaip kvaila tai atrodytų, reikia pabandyti. Juk seniau ne taip retai miestuose žiemą matydavome kartonu užkištas šiuo metu jau istorija tapusių automobilių oro paėmimo groteles. Na, bet apie šį “patobulinimą” parašysiu atskirame straipsnelyje.

Šaltis ir Nissan Leaf kilometro kaina

Jei trumpai – kilometrų kaina spalį, kaip ir galima buvo tikėtis, pakilo. Kai kuriais kartais 100 km atstumui įveikti nepakako ir 2 Eur (kas vis dar nėra taip blogai). Beje, gerokai krito ir nuvažiuojamas atstumas.

Kaip ir anksčiau, datas, kai dalinai naudodavausi nemokamo įkrovimo galimybėmis, pažymėjau žvaigždute. Na, o štai kaip atrodo skaičiai:

Data Išnaudota, kWh kWh kaina, € Nuvažiuota, km Kelionės kaina, € 100 km kaina, €
2016.10.03 9.7 0.096 53 0.93 1.76
* 2016.10.04 17.8 0.096 160 1.71 1.07
2016.10.05 10.1 0.096 47 0.97 2.06
* 2016.10.06 18.9 0.096 114 1.81 1.59
2016.10.07 13.5 0.096 59 1.30 2.20
* 2016.10.08 19.4 0.096 149 1.86 1.25
* 2016.10.09 13.2 0.096 134 1.27 0.95
2016.10.10-11 16.9 0.096 85 1.62 1.91
2016.10.12-13 18.2 0.096 87 1.75 2.01
2016.10.14 10 0.096 39 0.96 2.46
2016.10.15 10.5 0.096 44 1.01 2.29
* 2016.10.16 16.1 0.096 220 1.55 0.70
* 2016.10.17-18 12.8 0.096 94 1.23 1.31
* 2016.10.19 17.1 0.096 233 1.64 0.70
* 2016.10.20 15.3 0.096 115 1.47 1.28
2016.10.21 10.8 0.096 45 1.04 2.30
* 2016.10.22 19.2 0.096 153 1.84 1.20
* 2016.10.23 18.1 0.096 243 1.74 0.72
2016.10.24 8.6 0.096 41 0.83 2.01
* 2016.10.25 18.1 0.096 102 1.74 1.70
2016.10.26-27 24.9 0.096 121 2.39 1.98
2016.10.28 15.4 0.096 75 1.48 1.97
2016.10.29 12.8 0.096 64 1.23 1.92

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *