Tesla Model 3Kas gi tas Tesla Model 3 ir ką gi Tesla žada tokio, kas papirko tiek pirkėjų simpatijas, kai kiti elektromobiliai negali nė iš tolo pasidžiaugti tokiu populiarumu? Žinoma, Tesla vardas yra turbūt didžiausia šios sėkmės dalis. Taip kaip Apple, taip ir Tesla gaminių žmonės geidžia. Tesla Model 3 dizainas panašus į Model S, o kai kuriais akcentais – į Model X. Kadangi daug kam dabartiniai Tesla modeliai patinka – tai dar vienas pliusiukas į naujojo Model 3 taupyklę.

Nors elektromobilis dar negaminamas, yra nemažai informacijos, koks gi jis turėtų būti. Visų pirma – dizainas sukurtas taip, kad vėjo pasipriešinimas yra dar mažesnis, nei Model S, nors šis ir taip galėjo pasigirti beveik fantastišku rezultatu vėjo tunelyje. Jei Tesla Roadster buvo naudojama daug anglies pluošto, Model S bei X – aliuminio, tai Model 3, tikėtina bus sąlyginai sunkesnis, mat šalia aliuminio bus ir panaudota ir nemažai tradicinio plieno. Šis sprendimas – vienas iš būdų sumažinti gamybos kaštus.

Tesla model 3 Techniniai parametrai

Skelbiama, kad viena įkrova Tesla Model 3 nuvažiuos nemažiau nei 215 mylių arba 346 km. Konkrečių skaičių, žinoma, dar nėra, bet jei tai tiesa – jam konkurenciją iš dabar gaminamų elektromobilių galės sudaryti tik vienintelis Chevrolet Bolt/ Opel Ampera-e. Visi kiti, jei nepasitemps – „uostys dulkes”.

Dulkes, nes iki 100 km/h Model 3 turėtų įsibėgėti per maždaug 6 sekundes. Ir tai – standartinis modelis. Nepamirškim, kad Tesla garsėja savo karštais P (performance) paketais, leidžiančiais elektromobiliams įsibėgėti greičiau. O kur dar ypatingasis Ludicrous pagreitis! Žinoma, šito gėrio standartinėje komplektacijoje už 35 tūkst dolerių tikrai nebus.

Kaip ir Tesla Model S, Model 3 bus varomas galine ašimi. Sakyčiau – puiki alternatyva BMW 3 bei Mercedes-Benz C serijai. Sumokėjus papildomai, Model 3 gali tapti automobiliu su 4 varančiais ratais, kas leistų konkuruoti ir su legendine Audi Quattro sistema.

Tesla Model 3 vidus ir komfortas

Tesla Model S visus nustebino net 17″ dydžio centrinės konsolės funkciją atliekančiu ekranu. Planuojama, kad Tesla Model 3 skydelis bus kiek kuklesnis, jo įstrižainė sieks 15″ ir jis bus tvirtinamas horizontaliai, o ne vertikaliai. Centrinėje panelėje be šio ekrano, panašu, nieko daugiau nebus – jokio spidometro ar kitų mums įprastų prietaisų skydelio. Jei pasitvirtins spėjimai ir pirmosios nuotraukos – nebus net angų oro srauto patekimui. Sutikite, vaizdas gerokai neįprastas.

Kaip ir Model S, Tesla Model 3 turės dvi bagažines – po vieną priekyje ir gale. Kol kas tai – unikalus Tesla bruožas, mat pakėlus kitų elektromobilių kapotus dažniausiai vaizdas labai primena įprastą variklį. Tesla tai paslepia ir vartotojui palieka labai menką galimybę pasiekti techninius elektromobilio mazgus.

Tesla model 3 – kas dar?

Veganai (!?)

Tesla duoklė veganams – ypatinga salono apdaila „vegan friendly”. Jei žmonėms to reikia – Tesla gali tai pasiūlyti. Žinoma, už kelis papildomus dolerius ar kiek daugiau.

Stiklinis stogas

Kai jau mėgausitės veganams draugišku salonu, galėsite papildomai užsisakyti ir stiklinį Tesla Glass elektromobilio stogą su arba be saulės baterijos jame.

Orinė pakaba

Norite ne tik stebėti žvaigždes per stiklinį stogą, bet dar ir ypatingo komforto važiuojant keliu – jums Tesla pasiūlys orinę pakabą. Nesu tikras, bet įtariu, kad C segmente toks privalumas sutinkamas labai retai arba jo apskritai nieks nesiūlo.

Talpesnė baterija

Jei norėsite, Tesla bus paruošusi ir talpesnę bateriją jūsų Model 3 sedanui. Tai – unikalus šio elektromobilio privalumas, kurio neturi niekas. Kiti gamintojai apsiriboja vos vienu baterijos pasirinkimu. Juk jie žino geriau, ko reikia vartotojui 🙂

Savavaldis automobilis

Kaip ir didieji broliai, Tesla Model 3 turės galimybę važiuoti be vairuotojo įsikišimo. Manoma, kad šio funkcionalumo „geležis” bus visuose Model 3, bet norint jį įjungti ir naudoti reikės susimokėti papildomai.

Supercharger

Nemokamas krovimas visam gyvenimui buvo Tesla viliotinio klientams dalis. Buvo, nes nuo šių metų parduodami automobiliai šio išskirtinumo nebeturės. Tiesa, vis dar žadamas metinis kreditas kiekvienam pirkėjui, bet visiškai nemokamai ir neribotai įsikrauti savo Tesla Model 3 (ir netik Model 3) baterijas nauji savininkai nebegalės.

Kablys!

Nissan Leaf instrukcijoje yra parašyta, kad vilkti su šiuo elektromobiliu draudžiama. Neaišku kodėl, bet negalima ir viskas. Tesla ir čia elgiasi priešingai. Ji ne tik siūlo vilkti priekabą su jūsų motorine valtimi ar vandens motociklu, bet ir mielai jums parduos ir sumontuos vilkimo kablį.

Reali Tesla Model 3 kaina

Oficialiai deklaruojama, kad Tesla Model 3 kainuos 35 tūkstančius dolerių. Patikslinsiu – nuo 35 tūkstančių dolerių. Kaip skaitėte aukščiau, Tesla siūlys visą krūvą papildomų priedų, kurie, tikėtina, šio elektromobilio kainą gali pakelti du ar daugiau kartų. Be to, pasak Tesla, gaminant Model 3 pirmenybė bus teikiama brangesniems modeliams su daugiau papildomos įrangos.

Taigi, realiai, pirmieji Tesla Model 3 elektromobiliai tikrai kainuos ne 35 tūkstančius, o gerokai daugiau. Tesla prognozuoja, kad Model 3 kainos vidurkis bus apie 42 tūkstančius dolerių. Analitikai, pasitelkę Model S bei Model X priedų kainas ir jų kainas sumažinę atitinkamai pagal pradinę automobilio kainą spėja, kad kainos vidurkis sieks net 50 tūkstančių dolerių. Bent jau pirmus metus.

Jei analitikai yra arčiau tiesos nei Tesla oficialūs šaltiniai, yra didelė tikimybė, kad pirmais metais Model 3 nebus jau toks „pigus” ir toks masinis elektromobilis, kokiu jį daugelis įsivaizduoja.  Galbūt, dalis rezervacijas pateikę pirkėjų pasirinks konkurentų elektromobilius. O gal ir ne. Pagyvensim – pamatysim.

Previous articleElektromobilis vs dyzelis (2017 Sausis)
Next articleLuko kelionė su 24 kWh Nissan Leaf

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here