Kuršių g. elektromobilių įkrovimo stotelė Kaune

Kuršių g. elektromobilių įkrovimo stotelėKaunas vis dar negali pasigirti elektromobilių įkrovimo stotelių gausa, tad kiekviena iš esančių yra “aukso vertės”. Šilainių mikrorajone, visai netoli prekybos centro Mega, Kuršių gatvėje 7 (lygiagreti gatvė greitkeliui Vilnius-Kaunas) yra viena iš privačių įkrovimo stotelių, kurią įrengė įmonė Egroup.

Nors Kuršių g. elektromobilių įkrovimo stotele galima pasinaudoti tik darbo dienomis ir darbo valandomis, bet tai – vis tiek didelis pliusas. Ypač, jei prie PC Mega esanti įkrovimo stotelė buvo jūsų maršruto kritinis taškas, o ji užimta arba dalinai neveikia (kaip yra šiomis dienomis).

Įkrovimo stotelės vieta

Stotelė įrengta ant biurų pastato, esančio Kuršių g. 7 sienos, kairėje priekinio fasado pusėje. Stotelės koordinatės – 492919, 6088946 (LKS), 54.936478, 23.889508 (WGS) arba 54° 56′ 11.32″, 23° 53′ 22.23″ (WGS).

Google žemėlapis:

Maps.lt žemėlapis:

maps-lt-kursiu-g-7

Stotelės paleidimas – tik susitarus

dsc_0724Kuršių g. elektromobilių įkrovimo stotelė paprastai būna išjungta, bet raktą jai įjungti galima gauti užlipus iki 3 aukšte esančios įmonės biuro ir jo paprašius. Tiesa, kai rakto ieškojau pirmą kartą, teko nusivilti – įmonės vadovas bei darbuotojas, turintis raktelį buvo išvažiavę. Na, bet kantrybė atsiperka – kitus kartus pavykdavo sėkmingai įkrauti savo Nissan Leaf. Žinoma, tuo metu įkrovimo stotelė nebuvo užimta.

Beje, paskutinį kart kraudamas turėjau progą pabendrauti ir elektromobilių įkrovimo stotelę įrengusios įmonės vadovu. Įmonė vieną Nissan Leaf elektromobilį turi jau 3 metus, o dabar jų turi jau du. Būtų žiauriai įdomu išsiklausinėti kaip sekėsi 3 metų Nissan Leaf eksploatacija, bet tai galbūt pavyks ateityje – tą kartą, kaip tyčia, neturėjau laiko nei aš, nei pašnekovas.

Jungtys

Type 2 Mennekesstandartine rozete - schukoKuršių g. elektromobilių įkrovimo stotelė – populiarusis Elinta HomeBox v 2.0, 32A įkrovimo srovė. Standartiškai, šios stotelės turi Type 2 (Mennekes) bei įprastą buitinę (Schuko) rozetes.

Tiek vienai, tiek kitai rozetei įkrovimo laidą turėtumėte atsivežti patys. Tiesa, kažkurį kartą prieš įkrovimą manęs klausė, ar turiu laidą. Jei nebūčiau turėjęs, manau, būčiau sėkmingai pasiskolinęs. Džiugu, kad yra tokių piliečių ir tokių plačiai mastančių kompanijų.

Kaina

Įkrovimas, bent jau kol kas – nemokamas. Tereikia paprašyti.

Ačiū Egroup ir tikėkimės, kad tokių įmonių atsiras gerokai daugiau.

20 minčių apie „Kuršių g. elektromobilių įkrovimo stotelė Kaune“

  1. Liuks, turėsiu omeny, kai Lietuvoj būsiu 🙂 laukiu nesulaukiu, kada pradės Lenkija pakrovėjus statyti, nes tik ten pakolkas negalėčiau pervažiuoti, nebent temptis generatorių su savim reiktų (kaip vienas SpeakEV forumo narys pakeliui į Portugaliją). Šiaip ten praktiškai visos, bent jau Orlen, degalinės turi raudonas arba mėlynas commando jungtis, tiek nėra vieningos politikos ar prieinama visiems, mokama/nemokama ir panašiai

  2. tikrai, kas ten su Megos stotele nutiko ? Sekmadieni nuvaziavau patestuot, kortele pasiimt, jei ateiciai prireiks – pradeda kraut ir ishsijungia po poros minuciu. mistika kazkokia.

        1. Gal kas zinote kaip ten su Vilniaus Akropolio stotelem, man viena pin kodo prase, o kita sistemos klaida rode. Taip ir nepavyko vakar ten pasikrauti

          1. Sprendziant pagal PlugShare log’a tai ne pirma karta problemos su Akropolio stotele.
            Viena tai visada yra su pin code’u, nes skirta EV taxi. O kita kartais pagrybauja. “Vaistu” nezinau apart vaziuot kitur. Lidl’o stotele my favorite 🙂

    1. Vyrai, ten e-volt, jei vieną kartą sugedo – ges ištisai. Čia UK, jei evolt Rapid vieną kartą nuėjo, tai geriau vengt – jei įmanoma aišku. Elektrobay dar baisiau, tie praktiškai nebesusitaiso jei sugedo

      1. Honda rated output: 1,6kW 230V 7A
        Jieigu standartinis telpa i riba – veiks, mano 2kW jau buvo netinkamas, pagaminau “custom” su ev-power.eu kontrolleriu.

  3. Veikia, patikrinta, pas mane yra ir toks, ten galima pasirinkti 6a ir be “zemes” rezima. Bet bus prarastas 1A per valanda. Vietoj 1,6kW paimsi is Hondos 1,4kW. Dar man atroto Kipor neblogus “lagaminus” gamina, ir pigiau, bet turiu ka turiu, 5metai garantijos ir Hondos vardas 🙂

      1. Turtle skirta “saugiai sustoti”, pagal patirti iki 0,5km, toliau arba tralas arba trosas arba generas… 🙂

          1. Aš ir išsikrovęs buvau 😀 kėlė ant traliuko, buvo mylia likus iki pakrovėjo 😀 tiesa, ateičiai: jei gavot turtle ir jau daėjot iki ‘motor power limited’, tai tempiant EV nebebus regeneracijos and B/D. Taip, kad geriau tada stot 🙂 asmeniškai turtle turėjau gal kokius 6-8 kartus, bet tada įsijungi LeafSpy ir žinai kiek toli gali nuvažiuoti. Aš pasikeitęs iš 5% iš fabriko, į 10%, kada įsijungia low battery warning. Taip pat, e-nv200 kai jau pasiekia 18% baterijos talpos, tai greitis apribojamas iki 60 mylių per valandą

  4. Su turtle mode pavyko nuvažiuoti 2-2,5 km. Vilniuje nuo Narbuto viaduko beveik atvykau iki Akropolio įkrovimo stotelės. Nuo sankryžos akropolio stumt reikėjo automobilį iki įkrovimo stotelės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *